۱۶ تیر ۱۳۸۹

دستگاه وكيوم براي انزال زودرس ،بزرگ كردن آلت،درمان ناتواني جنسي مردان(عدم نعوظ آلت ونعوظ ناقص)

"دستگاه وکيوم" وسيله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ايجاد نعوظ بصورت طبيعی می گردد.
درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکيوم يکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امريکا است که موثر و بی خطر می باشد..

معرفی وکیوم
از عمده ترین دلیل بسیاری از موارد ناتوانی جنسی، کاهش جريان خون به آلت تناسلی و يا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را می توان نام برد. این دستگاه با تقویت مکانیسم ارسال خون به آلت تناسلی باعث بهبود این مشکلات میگردد.
"دستگاه واکيوم" بدليل عوارض بسيار ناچيز و کارايی بسيار خوب در بيماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزايش اعتماد به نفس خواهد گرديد.
لازم به ذکر است پس از قرص سيلدنافيلد ( اين قرص در تمام افراد قابل استفاده نيست و در افراد با مشکلات قلبی ممکن است خطر ناک باشد ) استفاده از دستگاه واکيوم شايع ترين درمان مورد استفاده در کشورهای ديگر است. اين روش درمانی بی خطر ترين، موثرترين و مقرون به صرفه ترين روش درمان است. درد ناشی از استفاده از آن که در درصد کمی از بيماران ممکن است وجود داشته باشد به مرور زمان برطرف می گردد. بطور متوسط دو هفته زمان برای مسلط شدن بيمار به نحوه استفاده از دستگاه لازم است. زمان لازم برای ايجاد نعوظ کامل بطور متوسط 5/2 دقيقه می باشد و انزال در 75% بيماران خارج می گردد و در اغلب بيماران باعث بهبود ارتباطات زناشويی می گردد. در مقايسه با روش پروتز آلت بسيار ارزانتر است ، دارای عوارض کمتر ( جراحی پروتز وضعيت آلت را برگشت ناپذير می سازد ) می باشد و در تمامی موارد ناتوانی جنسی سودمند است و همين امر است که باعث استقبال زياد بيماران شده است. خوشبختانه تا کنون گزارشی در مورد عوارض شديد مثل تنگی مجرا و فيبروز آلت در استفاده صحيح از دستگاه وجود نداشته است. بهتر است به هنگام استفاده از دستگاه بيمار از همسر خود کمک بگيرد و هر دو در استفاده از دستگاه همکاری نمايند چرا که اين همکاری باعث بهتر شدن روابط جنسی و مقبوليت آن خواهد گرديد
استفاده از دستگاه در افراد ميکروپنيس ( جهت بزرگ کردن آلت )
در افرادی که آلت کوچکتر از اندازه طبيعی دارند استفاده از اين دستگاه جهت فيزيوتراپی و افزايش اندازه آلت موثر می باشد که در مقالات متعدد موجود در شبکه اينترنت ذکر شده است که البته اين تاثير بستگی به ميزان تمرين شخص و مدت فيزيوتراپی آلت خواهد داشت.
توضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس) لارجرباكس
افزايش اندازه آلت توسط "دستگاه واکيوم" بطور يکنواخت خواهد بود و شکل و ظاهر آلت بطور طبيعی حفظ خواهد شد.
دستگاه دارای يک سيلندر پلاستیک - شيشه ای با اندازه ثابت میباشد. همراه دستگاه 2 عدد سرسیلندر لاستیکی در اندازه های مختلف ارائه میشود. متناسب با اندازه اولیه آلت از سرسیلندر مورد نظر استفاده نموده و با افزایش اندازه آلت نسبت به تغییر سرسیلندر اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر به راهنما مراجعه نمائید...

استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ کوتاه مدت و ناقص

"دستگاه وکیوم" با تقليد از مکانيسم طبيعی نعوظ طراحی شده و قادر به ايجاد توانايي در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نيازی به استفاده از دارو ندارد. برای ايجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شيشه ای قرار گرفته و با ايجاد خلاء توسط پمپ، جريان خون آلت افزايش يافته و حالت سفتی ايجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده آلت قرار می گيرد که مانع از خروج خون داخل آلت گرديده و نعوظ حتی پس از برداشتن محفظه شيشه ای همچنان حفظ خواهد شد. اين حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقيقه نگاه داشت و هر چند بار که بيمار نياز داشته باشد ميتوان آنرا تکرار نمايد. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلت به حالت طبيعی و اوليه خود باز خواهد گشت. دستگاه به سادگی جايگزين حالت طبيعی نعوظ شده و يکی از بهترين راههای درمان ناتوانی جنسی در مقايسه با داروها، هورمونها و يا جراحی می باشد. اين دستگاه بطور کاملا موثر و موفقيت آميزی برای ايجاد حالت نعوظ در بيماران ديابتی، بيماريهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دياليز، اشعه درمانی، جراحی و آسيب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گيرد.

استفاده از دستگاه در افراد مبتلا به زود انزالی

رخ دادن انزال قبل از اينکه طرفين به اوج لذت جنسی برسند و اين مورد باعث عدم رضايت شريک جنسی در اين ارتباط دوطرفه شده باشد، زود انزالی نامیده میشود. زود انزالی نوعی ناتوانی جنسی محسوب می شود و يکی از شايعترين مشکلات جنسی مردان می باشد که ميزان شيوع آن از 35% تا %40 در مقالات متعدد پزشکی ذکر شده است، که ممعمولا حدود 2-1 دقيقه طول می کشد.
در هنگام استفاده از "دستگاه وکيوم" بدليل وجود حلقه فشاری در انتهای آلت نعوظ حتی پس از انزال باقی مانده و تا زمانی که حلقه در قاعده آلت قرار دارد مانع برگشت آلت تناسلی به حالت عادی می گردد. در طول مدت نزديکی در صورتی که حتی پس از مدت 20 تا 30 دقيقه زوج مونث به اوج لذت جنسی نرسيده باشد می بايستی علت آنرا در زوج مونث توسط روانپزشک جستجو کرد. "دستگاه وکيوم" پس از مدتی باعث بهبود کيفيت نعوظ و قوام آلت می گردد.
درمان زود انزالی به يکی يا هر سه روش زير ميسر می باشد :
الف ) رفتار درمانی
ب ) دارو درمانی
ج ) استفاده از "دستگاه وکيوم" ( و يا روشهای ديگری که حتی پس از انزال نعوظ حفظ گردد )

موارد استفاده برای خانمها :
سیلندر "دستگاه وکیوم" دارای 3 تکه می باشد که قابل جدا شدن هستند. قسمت انتهای سیلندر میتواند به 2 صورت مورد استفاده خانمها قرار گیرد. مورد اول برای خانمهائی است که دارای تحریک پذیری پائین می باشند و در نتیجه طی یک رابطه به مرحله ارگاسم نمی رسند در این مورد استفاده از دستگاه برای جذب سریع خون به کلیتوریس و حساس و تحریک پذیر ردن آن مفید می باشد. مورد دوم برای برجسته کردن آلت تناسلی می باشد که از طریق تمرینات مداوم فیزیوتراپی میسر می باشد .