۱۱ تیر ۱۳۸۹

طرزبزرگ كردن آلت تناسلي مردان واندازه آلت

* اضطراب  در خصوص اندازه آلت
رشد آلت و اندازه آن نوعی تشویش و اضطراب در دوران نوجوانی و جوانی است.مجموعه ایمیل ها و سوالاتی که در اینترنت در این زمینه مطرح اند و همچنین میزان روز افزون آگهی های تجاری در این زمینه-بویژه در سطح وب-موید این مساله است.
مقایسه در رختکن های ورزشی در مورد این که آلت با اندازه طبیعی چگونه است یا چگونه باید باشد ،یک تست اطمینان است.
باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است.
این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه آلت تنها یکی از آن هاست.
 باید توجه داشت، بزرگی آلت معادل رضایتمندی کامل جنسی نیست.

*گرایش تمایلات و توجهات به اندازه آلت
اگرچه اندازه آلت به عنوان یکی از جنبه های آناتومی بدن انسان مورد توجه بوده ،اما گرایش و توجه به آن نیز متفاوت بوده و هست.
به عنوان مثال در روم یا یونان قدیم آلت بزرگ مایه خنده و تمسخر بوده که آثار آن در موزه ها موجود است.
* چه چیزی اندازه آلت را تعیین می کند؟
اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود.اندازه آلت در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود،البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و بعضی دیرتراست.
در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش مو های ناحیه تناسلی آغاز می شود.رشد آلت ابتدا در طول وسپس درقطر صورت می گیرد.اندازه متوسط آلت افراد  بالغ در حالت معمولی(شل) بین۶ تا ۱۱ سانتی متر است.نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا  ۱تا ۲ سال پس از توقف رشد قدی خود  صبر کنند. 
*اندازه متوسط آلت
ابعاد بدن فرد ،طول آلت را تحت تاثیر قرار می دهد.اگر فردی چاق و ستگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید،چون توسط بافت های بدن احاطه شده و گاهی در چربی های بدن فرو میرود.این حالت در اصطلاح پزشکی آلت پنهان شده نامیده می شود.
تعدادی از حالات طبی وجود دارند که بر اندازه آلت تاثیر می گذارند.این ها در زمان تولد آشکار هستند و نیازمند مداخله طبی هستند.
میکروپنیس (طول آلت حداکثر ۳/۱سانتیمتر)حالتی است که ناشی از اختلال ژنتیکی یا هورمونی می باشد.آلت شبکه ای(پرده دار)،آلت پنهان شده و آلت تله دار همه حالاتی هستند که اندازه آلت طبیعی است اما به ظاهر کوچک به نظر می آید.این مشکلات با عمل جراحی قابل اصلاح می باشند.در موارد بسیار نادر کودکانی بدون آلت به دنیا می آیند(۱مورد از هر ۲۰میلیون پسری که متولد میشود).
*اندازه طبیعی آلت
یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی(در حالت شل یا راست شده) با آن مواجه می شویم این است که آمارهای جهانی به راحتی و به صورت علمی قابل تلفیق نیست.
تعداد زیادی سرشماری اینترنتی و مطالعات آماری وجود دارند، امااین تفکر که آمارها بدون نقص باشند چندان واقعی نیست.
اغلب نتایج حاصل سرشماری گزارش فردی است،و این متکی به صداقت کامل مردان در مورد اعلان اندازه آلتشان می باشد،در حالی که گرایش به سمت ادعاهای اغراق آمیز است.وقتی از شما می خواهند خودتان را اندازه گیری کنید چه خواهید گفت؟آیا اندازه ها را به سمت مقادیر بیشتر گرد نمی کنید؟
*اندازه آلت در حالات شل و راست شدهاندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد.
در بعضی از مردان اندازه آلت تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر میکند،اما اغلب مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود.
جالب توجه این است که اغلب اندازه آلت در حالت شل، مردان را نگران می کند!
به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما برخی  آمارهای خالص و کلی را در این جا ذکر می کنیم:
*متوسط اندازه آلت در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۱ سانتی متر است.
* متوسط اندازه آلت در حالت راست شده  در محدوده ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر است.
.باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت را به صورت موقت کوچکتر می کند.

بیضه مردان

بیضه چیست؟
بیضه‌ها یك جفت ساختمان تخم مرغی شكل هستند كه به بند بیضه آویزان بوده و در كیسهای پوستی به نام كیسه بیضه قرار گرفته‌اند. اندازه بیضه‌ها با یكدیگر كمی متفاوت است .لوله ای كه اسپرم را از بیضه خارج می‌كند اپی‌دیدیم نامیده می‌شود و در پشت بیضه قرار گرفته است .

چه بیماری‌هایی می‌تواند بیضه را درگیر كند؟

بیماری‌های شایع بیضه عفونت بیضه، بیضه نزول نكرده، پیج خوردگی بیضه و سرطان بیضه می‌باشند.

سرطان بیضه چیست؟

سرطان بیضه رشد سرطانی سلول‌های بیضه می‌باشد كه به صورت یك توده سفت در بیضه خود را نشان می‌دهد . علت ایجاد آن مانند اغلب سرطان‌ها نامشخص است. سرطان بیضه در اغلب موارد یك طرفه است اما گاهی ممكن است دو طرفه باشد.


سرطان بیضه در چه سنینی شایع است

سرطان بیضه شایع‌ترین بدخیمی در مردان 20 تا 34 ساله می‌باشد اما درهر سنی ممكن است دیده شود.

آیا می‌دانید بیضه نزول نكرده بیشتر در معرض ابتلا به سرطان می‌باشد؟

در برخی افراد كه بیضه آنها پایین نیامده و در محل طبیعی خود در كیسه بیضه قرار نگرفته است خطر ابتلا به سرطان بیضه بسیار بیشتر از افراد عادی است (20 تا 50 برابر). این خطر حتی پس از جراحی همچنان باقی می‌ماند. ولی جراحی و پائین آوردن بیضه باعث می‌گردد كه اگر بیضه دچار سرطان شد زودتر و در زمانیكه قابل درمان است تشخیص داده شود.

بیماران با سرطان بیضه چه علائمی دارند؟

شایع‌ترین علامت بیماران كه موجب مراجعه آنها به پزشك می‌شود بزرگ شدن و سفتی بیضه بدون درد یا لمس توده‌ای سفت در بیضه میباشد. بیضه مبتلا معمولاً به تدریج بزرگ شده و بیمار در بیضه احساس سنگینی می‌كند. در موارد كمی بیماران با درد حاد بیضه مراجعه می‌كنند و یا با علائم ناشی از پیشرفت بیماری مانند درد پشت، تهوع، استفراغ، بی‌اشتهایی، سرفه، تنگی نفس، درد استخوان یا ورم پاها مراجعه می‌نمایند.

با لمس هرگونه توده سفت در بیضه و یا بزرگ شدن بیضه شخص باید فوراً به پزشك متخصص اورولوژی مراجعه كند

چگونه سرطان بیضه تشخیص داده می‌شود؟

در معاینه پزشك معمولاً توده سفت بدون درد در بیضه لمس می‌كند و با انجام سونوگرافی بیضه‌ها و آزمایش‌های خونی ویژه سرطان بیضه را تشخیص می‌ دهد.

تأخیر در مراجعه به پزشك می‌تواند باعث پیشرفت و گسترش سرطان بیضه به سایر محلهاو غیرقابل علاج شدن آن بشود

بیماران با سرطان بیضه در چه مرحله‌ای از بیماری ممكن است مراجعه كنند؟

سرطان بیضه در سه مرحله ممكن است تشخیص داده شود:

1 وقتی كه سرطان محدود به بیضه می‌باشد.

2 وقتی كه سرطان به عقده‌های لنفی شكم نیز گسترش یافته است.

3 وقتی كه سرطان علاوه بر بیضه و عقده‌های لنفی شكم به ساختمان‌های دیگر مانند ریه و كبد نیز دست‌اندازی كرده است.

چه درمان‌هایی برای سرطان بیضه وجود دارد؟

درمان بسته به نوع سرطان و مرحله آن متفاوت است، اما درمان مشترك در تمامی موارد خارج كردن بیضه مبتلا به سرطان با جراحی می‌باشد. برحسب میزان پیشرفت و نوع سرطان درمان‌های دیگر نیز ممكن است لازم شود. این درمان‌ها عبارتند از: شیمی درمانی، اشعه درمانی و جراحی وسیع شكمی برای خارج كردن عقده‌های لنفی شكم.

در صورتی كه بیضه طرف دیگر سالم باشد. خارج كردن یك بیضه تأثیری در عملكرد جنسی و باروری شخص نخواهد داشت

با تشخیص و درمان بموقع. سرطان بیضه ریشه كن میگردد.

آیا می‌دانید معاینه بیضه توسط خود شخص مهمترین راه تشخیص بموقع سرطان بیضه است؟

بهترین زمان معاینه هنگام حمام كردن است كه پوست كیسه بیضه شل می‌باشد یا شب قبل از خواب در رختخواب. به هرگونه تغییر ظاهری و سفتی بیضه می‌بایستی دقت نمود و بیضه‌ها باید به طور دقیق بین انگشت شست و سایر انگشتان دو دست معاینه شوند .

معاینه بیضه توسط شخص بهترین راه تشخیص بموقع سرطان بیضه است. هرگونه نكته غیرطبیعی در بیضه ها باید با پزشك متخصص اورولوژی در میان گذاشته شود
 

largerbox

لارجرباكس يا اكستندر



نرخ رشد 5 - 4 سانتیمتر و بیشتر
عوارض : این دستگاه فاقد عوارض جانبی و درد بوده و اثر بخشی ان دائمی و مادام العمر میباشد .
نتیجه : مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تناسلي مردان تحت عـنـوان Neo Vascularization میشود .
X4EXTENDERلارجرباكس
دستگاه (X4 Extender) لارجرباكسدارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است
كلفت
- موارد درمانی دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) :
بلندتر شدن آلت بدون جراحی ، اصلاح انحرافات آلت بدون جراحی ، درمان بیماری پیرونی (PEYRONI) معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلت ، جراحی اصلاحی وبازسازی آلت تناسلی و ... .
كلفت توجه : برای کسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلت دارنــد , دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـیشــود (که اصـطلاحــا" این امـــــر Neo Vascularization تلقی میگردد) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نعوظ بیشتر میشـود . بوسیله استفاده از دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) و یکسری درمانهای تکمیلی قادر به بهبود مکانیزم اثر نعـوظ وانزال خود خواهید بود




پاره ای از قابلیت ها و ویژگی های درمانی و جانبی دستگاه لارجرباكس به شرح زیر است :

1 - بزرگ كردن آلت تناسلي مردان (افزودن به درازا و طول ، تاثیر گذاری در كلفتي و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و بصورت مادام العمر) .

2 - تاثیر در افزایش سایز کلی آلت تناسلی به شکل دائمی (كلفت كردن وبزرگ كردن آلت تناسلي)درحالت معمولي آلت، با کاربردی آسان و بدون درد و عوارض جانبی .

3 - تاثیر در افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی كلفت Bigger Harder Eriction

4 - تاثیر در اورگاسم ( Orgas.m) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر ( اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود ) .


5 - تاثیر در خون رسانی بهتر به آلت تناسلی و ترمیم عروق آلت تناسلی و موثر در ترمیم بافت پس از عمل جراحی اصلاحی و بازسازی آلت تناسلي .


6 - تاثیر در میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی ( Genital.s ) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل موثر در تقویت بافتهای عروقی Vasodilators که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند .


7 - ترّقی در کیفیت ، استقامت و میل به روابط جنسی .


8 - تاثیر در رفع انحرافات آلت بدون نیاز به جراحی .


9 - تاثیر در بالا بردن بنیه و تاثیر مثبت در توان جنسی ( Se.xual Stamina ) و درمان بیماری پیرونی و رفع انحراف آلت


10 - تاثیر در درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی .

11 - تاثیر در رفع انزال زودرس،درمان ناتواني جنسي و عدم نعوظ مناسب به علت تقویت بافت اسفنجی آلت و ساختن عروق جدید در آلت .


كلفت


- نحوه استفاده از دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده لارجرباكس (X4 Extender) :

این وسیله براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــیباشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد ، بطوریـکه به سهولت قابل استفــاده میباشد ، در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن ، نشستن ، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمیکندوراهنماي مربوطه بصورت فارسي درون بسته ارسالي قرارداده شده است .
دستگاه (X4 Extender) لارجرباكس محصولی است :
بسیار قوی وجدید و با فرمولاسیون پیشرفته تحت لیسانس کشور اسپانیا .
دارای مجوزها و تائیدیه های بسیار معتبر بین المللی

(biocompatibility test Approval * iso 9001 : 2000 * iso 13485 :2003 * Medical Devices Type 1 NO= 93/42/EC * Manufacturing LICENSES NO=5144-ps )


ارسال برای تهران باپیك رایگان


ارسال برای تمامی شهرهای كشور 48 ساعته باپیشتاز


ارسال برای شهرهای ذیل 12 الی 24 ساعته از طریق ترمینال مسافربری(دریافت وجه پس از تحویل كالا) :مشهد-كرج-شیراز-تبریز-اصفهان-رشت-اردبیل-یزد-ارومیه-كرمانشاه-زنجان-سنندج-همدان-قزوین-

ایلام-سراب-خوی-تفرش-مرند-مریوان-ماكو-انزلی-هیدج-بخشایش-طالقان-تاكستان-نهاوند-سقز-

بیجار-ابهر-میاندواب-سلماس-آستارا-تكاب-چالوس-نوشهر-رامسر-تنكابن-محمودآباد-رستم آباد


هزینه ارسال كلا رایگان میباشد وبابت ارسال كالا هزینه ای دریافت نخواهد شد


کلیه بسته های ارسالی در پوشش قرار داده شده اند و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبنی برمحتویات بسته درج نگردیده است. لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتویات داخل بسته مطلع سازند .

**‌* قیمت هر دستگاه لارجرباكس هولوگرام دار(X4 Extender) به همراه راهنماي فارسي و CD تصویری آموزشیوميله هاي اضافي وفوم فقط : 65000 تومان



نظر چند پـزشــك ایـــرانــی در خصوص اكستندر يالارجرباكس

http://www.ziddu.com/download/ 7096097/.jpg.html


http://www.ziddu.com/download/7096098/.jpg.html


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ذیل مراجعه فرمایید ضمنا در صفحه اول سایت ماشین حسابی جهت محاسبه اندازه فعلی ومیزان رشد آلت پس از استفاده قرار داده شده است


که میبایستی در قسمت Current size: اندازه فعلی طول آلت در حالت نعوظ رابرحسب اینچ( 1 اینچ = 2.5سانتی متر) درج ودرقسمت Months Usage: تعداد ماههای استفاده شده از دستگاه را درج ودگمه CALCULATE را فشار دهید تا در پایین اندازه آلت رشد یافته شما را با رنگ قرمز نشان دهد


www.x4labs.com


جهت آشنائی با نحوه استفاده ومشاهده چند فیلم مرتبط كلیك كنید


بسته ارسالی با پوشش مناسب ومحفوظ ارسال میشود ومحتویات قابل مشاهده نیستند ضمنا هموطنان ساكن شهرستان نیز میتوانند پس از دریافت کالا نسبت به پرداخت وجه آن اقدام فرمایند كافیست نام نام خانوادگی وآدرس پستی وشماره همراهتان را اعلام فرمائید تا ارسال گردد .


تمریناتی برای بزرگ كردن وكلفت كردن آلت تناسلی مردان





شماره تماس جهت سفارش 09362561807 عبدالرحیمی