۱۳ تیر ۱۳۸۹

كرم تبليغاتي وياكرم-لذت جنسي زنان,وياكرم

 How To Use Via crème™?: چگونگی استفاده از ویاکرم ؟
مقدمه : آمیزش جنسی از جمله رفتارهای انسانی است که اگر چه امری کاملا طبیعی و عادی به شمار می رود اما بدلیل تابوهایی که در باره ان خصوصا در جامعه ما وجود دارد بسیار مورد بی توجهی قرار گرفته است و ابهامات زیادی در مورد آن وجود دارد بطوریکه خیلی از زنان حتی مفهوم ارگاسم را هم تجربه نکرده اند وقتی در ایالات متحده که مهد آزادی و سرزمین جریان آزاد اطلاعات است وضع بدین گونه است باید دید که در جوامع بسته ای چون جامعه ما وضع چگونه است ؟
رابطه جنسی از جمله مفاهیمی است که در آن کیفیت حرف اول را می زند بدین معنی که اگر فرکانس آمیزش را به یکبار در هفته هم کاهش داد اما همان یک بار از کیفیت بالایی برخوردار باشد وباعث رسیدن به ارگاسم مرد و خصوصا زن شود هدف انجام شده است . اما در جامعه ای که مردسالار است بی توجهی به خواسته ها و ارضای نیاز زنان امری عادی است . اما بهترنی نوع ارگاسم آن است که از طریق تحریک طبیعی و به روش غیر مصنوعی انجام گیرد اما در کسانی که به هر علتی این امکان فراهم نیست هیچ ایرادی ندارد که از وسایل کمکی و از جمله همین پماد : ویاکرم استفاده شود . که ترکیبی طبیعی دارد و از منتول و اسید آمینه ال آرژنین تشکیل شده است .
 هر چند اغلب این کرم ها جنبه تبلیغاتی دارند و در مورد اثرات آنها اغراق می شود ولی بهرحال یکبار مصرف آنها برای تغییر ذائقه هم که شده است می تواند مفید باشد ضمن اینکه مطلب زیر علاوه بر معرفی یک کرم تحریک کننده جنسی که بر روی چوچوله (کلیتوریس) اثر می گذارد و حساسیت آن را برای تحریک بالا می برد . بحث رسیدن به ارگاسم را هم مطرح کرده است که برخی زنان وجود دارند که هیچگاه ارگاسم را تجربه نکرده اند و مقصر اصلی هم در این رابطه مردان هستند که فقط خود را می بینند و توجهی به شریک جنسی اشان ندارند خیلی اوقات هم دانش این کار را ندارند ! نوک پماد حاوی ویاکرم را ببرید و مقدار کمی از ان را روی انگشت خود بمالید . ویاکرم حاوی منتول است که احساس گرمی و سوزش را در شما ایجاد می کند .
توصیه می شود که ابتدا مقدار کمی از کرم را بکار ببرید و در صورت نیاز , مقدار بیشتری را مورد استفاده قرار دهید . پماد ویاکرم را بطور مستقیم به ناحیه کلیتوریس بمالید چون این کار سبب می شود که رگهای خونی این منطقه گشاد شده و مملو از خون شوند . احساس سوزش و گرمی شدت پیدا می کند که حاصل آن پاسخ ارگاسمی (رسیدن به اوج لذت جنسی ) می باشد . البته این نتایج از یک شخص به شخص دیگر ممکن است متفاوت باشد و شاید لازم باشد که بیش از یک بار از کرم مزبور استفاده شود تا حداکثر نتیجه مطلوب حاصل شود .
 How Does Via crème™ work? ویاکرم چگونه اثر می کند ؟
هنگامی که ویاکرم را به محل کلیتوریس می مالید مواد موثر موجود در آن باعث تحریک بافت های مربوطه شده که حاصل آن افزابش جریان خون و اتساع و گشاد شدن رگهای خونی در ناحیه کلیتوریس است . زمان لازم برای اثر کردن دارو در مورد زنان مختلف فرق می کند . برای فعال کردن احساس سوزش و گرمی ناشی از ویاکرم گاهی لازم است که ناحیه کلیتوریس به وسیله لمس کردن و مالش دادن وسایر روش های نوازش به تحریک جنسی زن بپردازید .
 Can a woman expect instant results from Viacreme™?
آیا زنان انتظار نتیجه گرفتن فوری از مصرف ویاکرم دارند ؟ نه , اگر چه برخی زنان گزارش کرده اند که بعد از استفاده از ویاکرم فورا اثر آن را احساس کرده اند اما اغلب زنان که از نظر بالینی ویاکرم را مورد آزمایش قرار داده اند گزارش کرده اند که بطور مستمر و بعد ازسه تا چند بار استفاده متوالی از ویاکرم نتیجه آن بیشتر مشخص می شود .
 Who can benefit from Viacreme™?
چه کسانی می توانند از ویاکرم استفاده کنند ؟ بیش از 46% زنان در آمریکا یا ارگاسم ناشی کلیتوریس را تجربه نکرده اند و یا تجربه کمی در این زمینه داشته اند . و تنها 25% آنها تجربه ارگاسم به هنگام آمیزش را داشته اند . در حقیقت تعداد بیشماری از زنان بین 18 تا 80 ساله , حتی نمی دانند که ارگاسم (اوج لذت جنسی ) چیست و چگونه رخ می دهد !
شما چه متعلق به ان گروه ز زنانی باشید که ارگاسم های چندگانه را تجربه کرده اند و چه متعلق به آن 46% زنانی باشید که از نظر جنسی بدون ارضاء شدن باقی مانده اند همه شما می توانید به حداکثر لذت جنسی برسید و صمیمیت بیشتری را تجربه کرده و رابطه خود و همسرتان را عمیق تر کنید اگر بطور منظم از ویاکرم استفاده کنید .
 What if Viacreme™ does not work for me? چرا ویاکرم در مورد من تاثیری ندارد ؟
هر زنی دارای مشخصه های منحصر بفردی است . مشکلات شخصی زنان مانند کاهش میزان هورمون استروژن می تواند باعث کاهش واکنش های جنسی شود . قرص های ضد بارداری , روش های تزریقی ناباروری , کاشت , و هورمون جایگزین درمانی و یائسگی همه و همه می توانند باعث کاهش استروژن شوند . سایر مشکلات از قبیل استرس , خستگی یا افسردگی می توانند باعث بروز مشکلاتی در پاسخ های جنسی شوند .
 How strong is Viacreme™? قدرت ویاکرم چقدر است ؟
ویاکرم حاوی مقادیر خیلی کمی منتول و ال –آرژنین menthol and L-Arginine می باشد . بعلت اینکه بافت های جنسی زنان فوق العاده حساس می باشد , ویا کرم به آسانی می تواند به هنگام مصرف باعث تحریک شدید احساس سوزش در زن شود .