۱۶ دی ۱۳۸۸

توصیه هائی برای رفع بوی بد دهان

 روشهايمردانهبیضههورمونتستوستروناسپرمویاگراطولآلت نعوظاسپرمجنسيافزايشجنسي انزالبزرگمرداندستگاه كردنتناسلياندازهكننده افزايشلارجرباكساستمناءكننده
بوی بد دهان نه تنها برای خودمان، بلكه برای اطرافیان‌مان نیز ناخوشایند است.این مشكل اگر درمان نشود، سبب بروز مشكلاتی در روابط بین فردی نیز خواهد شد. اگرچه بزاق دهان نوعی خمیر دندان طبیعی محسوب می‌شود، ولی گاهی این خمیردندان طبیعی كافی نیست و مجبورید به توصیه‌های زیر پناه ببرید و اگر توصیه‌های زیر هم نتوانند مشكل‌تان را رفع كنند، احتمالا منشا بوی بد دهان‌تان دستگاه گوارش است و باید به سراغ پزشك بروید.

بعد از هر
وعده غذایی برای باقی نماندن غذا در دهان و لابه‌لای دندان‌های‌تان، مسواك بزنید و دهان‌تان را خوب بشویید.
وقتی دندان‌های‌تان را مسواك می‌زنید، زبان‌تان را هم به آرامی مسواك بزنید تا لایه سطحی روی زبان برداشته شود. زبان با هزاران پرز ریز پوشیده شده است كه می‌تواند محل تجمع باكتری‌ها باشد.
به طور منظم برای بررسی وضعیت دهان و دندان‌تان، به دندانپزشك مراجعه كنید تا اگر دندان خراب و پوسیده‌ای دارید كه سبب بوی بد دهان می‌شود آن را ترمیم كنید.
برای افزایش ترشح بزاق دهان‌تان، همیشه از آدامس‌های بدون قند استفاده كنید.
اگر دهان‌تان زیاد خشك می‌شود، مایعات فراوانی بنوشید. آب را چند بار در دهان‌تان بچرخانید تا كاملاً غذاهای اضافی از لابه‌لای دندان‌های‌تان خارج شود.
از مصرف دهان شویه‌هایی كه حاوی الكل و نعناع هستند، خودداری كنید، چون آنها به جای كمك به خوشبویی دهان، باعث بدتر شدن بوی آن می‌شوند.
استفاده از سبزیجات و میوه‌ها، مخصوصاً كرفس خام و هویج می‌تواند مانع از شكل‌گیری پلاك در دهان شود.
اگر می خواهید در یك جلسه مهم یا میهمانی شركت كنید، از خوردن غذاهای حاوی سیر و پیاز خودداری كنید.
از نوشیدن قهوه كه سبب خشكی دهان می‌شود، خودداری كنید.
10ـ سیگار را ترك كنید، زیرا تار و نیكوتین موجود در آن، روی سطح دندان و زبان می‌ماند و سبب كاهش ترشح بزاق و ایجاد بوی بد دهان می‌شود.
11ـ سبزیهای برگ سبز مانند جعفری و كاهو بجوید.
12ـ می‌توانید چند عدد قرص نعناع روی زبان یا مسواك‌تان بگذارید و دهان‌تان را با آن تمیز كنید تا تنفس شما خوش بو شود.
13ـ اگر تركیبی از 50 درصد پراكسید هیدروژن و 5 درصد آب را در دهان‌تان بچرخانید، می‌توانید بسیاری از باكتری‌هایی را كه سبب بوی بد دهان‌تان می‌شود، از بین ببرید.

توضيحات ونحوه خريــد دسـتــگـاه بـــزرگ كـنـنـده آلـــت تـنــاســلـي


 روشهايمردانهبیضههورمونتستوستروناسپرمویاگراطولآلت نعوظاسپرمجنسيافزايشجنسي انزالبزرگمرداندستگاه كردنتناسلياندازهكننده افزايشلارجرباكساستمناءكننده روشهايمردانهبیضههورمونتستوستروناسپرمویاگراطولآلت نعوظاسپرمجنسيافزايشجنسي انزالبزرگمرداندستگاه كردنتناسلياندازهكننده افزايشلارجرباكساستمناءكننده