۳۱ خرداد ۱۳۸۹

بعد از رابطه جنسي چكار بايد كرد

پس از اينكه به اوج لذت جنسي رسيديد و تقريبا پس از حدود 20 دقيقه تلاش مكرر، تعجبي ندارد كه بخواهيد درازي بكشيد و سپس براي صرف غذايي كه همسرتان براي شما آماده كرده (درست همان خانمي كه چند لحظه پيش براي لذت بخشيدن به او تلاش كرده ايد) از خواب بلند شويد.

اما گاهي اوقات اگر مي خواهيد همسرتان در كنار شما احساس امنيت و آرامش داشته باشد، خوابيدن و چرت زدن پس از اتمام رابطه اصلا گزينه مناسبي به شمار نمي رود. بنابراين به جاي اينكه رويتان را برگردانيد و شروع كنيد به خر خر كردن در اين قسمت نكاتي را برايتان بازگو مي كنيم كه انجام آنها نتايج مطلوبي در بر دارد. پاشو، رفيق
واضح است كه دليل احساس خستگي و نياز به خواب در آقايون، پس از اتمام معاشقه، به مسائل زيست شناختي باز مي گردد. پس از رسيدن به مرحله اوج لذت جنسي هورمون هايي به نام "اكسي توسين" آزاد مي شود كه به طور طبيعي احساس خواب آلودگي در فرد ايجاد مي نمايند.

اما بايد دقت داشته باشيد؛ چراكه اين امر نيز در اثر واكنش هاي خاص فردي در شخص ايجاد مي شود: بيشتر آقايون عادت دارند در لحظه اي كه ارگاسم مي شوند نفس خود را حبس كرده و به درستي تنفس نمي كنند.

بنابراين به جاي حبس كردن نفس، بايد دم و بازدم خود را تنظيم كرده و نفس عميق بكشيد. اين كار نه تنها لذت شما را بيشتر مي كند، بلكه به شما كمك مي كند كه هشياري خود را نيز حفظ كنيد، حداقل براي مدت زمان كوتاهي.

اما اگر فراموش كرديد كه تنفس كنيد پس از چند لحظه استراحت، بلند شويد و يك دوش آب سرد بگيريد. اين كار باعث مي شود حالت خواب آلودگي در شما از بين برود.

تمام كارهاي جالب
حالا نوبت به اين مي رسد كه كاري كنيد تا همسرتان احساس كند كه براي شما يك دنيا ارزش دارد. برخي از اين پيشنهادها به شما كمك مي كند كه بتوانيد تا حدي به تنبلي هايتان ادامه دهيد.

او را همچنان نوازش كنيد
پس از هر بار معاشقه لازم نيست ژست هاي آنچناني به خود بگيريد. بسياري از خانم ها پس از اتمام رابطه جنسي تا حد زيادي آسيب پذير مي شوند، به همين دليل بايد كاري كنيد تا او بداند كه شما به اندازه قبل او را دوست مي داريد و مانند گذشته برايش ارزش قائل هستيد. متاسفانه با نگاه كردن به سقف و يا تماشاي تلويزيون شرايط خيلي بدتر مي شود. به جاي اين، سعي كنيد او را نوازش كنيد، دستتان را بر روي پاي او بگذاريد و به آرامي بدن او را لمس كنيد، همچنين مي توانيد با موهاي او نيز بازي كنيد. لازم نيست خيلي سكسي برخورد كنيد؛ او به راحتي مي تواند عطوفت، مهرباني، و توجه شما را دريابد. 




تميز كردن
پس از اينكه مدتي در كنار هم دراز كشيديد و به آرامش دست پيدا كرديد، وان حمام را پر از آب گرم كنيد (البته اول مطمئن شويد كه وان تميز است) اجازه دهيد در ميان پاهايتان دراز بكشد و از وجود يكديگر لذت ببريد. او را صابوني كنيد، و كمي ماساژ دهيد. هيچ شكي وجود ندارد كه او به لحظه لحظه اين دقايق عشق مي ورزد. با هم شام تهيه كنيد
من هيچ مردي را نمي شناسم كه پس از برقراري رابطه جنسي احساس گرسنگي شديد نكند. اما به جاي اينكه به پهلو دراز بكشيد و بگوييد: "سارا يك چيزي براي خوردن درست كن" پيشنهاد دهيد كه هر دو با هم شام را آماده كنيد. مي توانيد در حاليكه او گوشت را آماده مي كند، شما سبزي ها را خرد كنيد؛ يا مثلا چيزهايي را با هم مخلوط كنيد و بخوريد كه تا حالا نمي خورديد؛ به عنوان مثال شكلات فندقي و پاپ كرن! تنها هدف اين است كه شما باز هم پس از لذت جنسي، زماني را صرف با هم بودن كنيد.

دو مرتبه انجام دهيد
اگر تمايلي به انجام مجدد اين كار داريد و اين ميل را در او نيز مشاهده مي كنيد، از پيش نوازي شروع كنيد. چند لحظه صبر كنيد تا انرژي از دست رفته را باز جوييد، و دو مرتبه از ابتدا همه چيز را از سر بگيريد. از بوسيدن لب هايش شروع كنيد، رفته رفته تمام بدنش را لمس كنيد. بايد كاري كنيد تا تحريك شده و تمايل برقراري ارتباط مجدد را پيدا كند. زماني كه او به يك چنين احساسي دست پيدا كرد به راحتي مي توانيد رابطه را از نو تكرار كنيد.

با هم چرت بزنيد
اگر همسرتان جزء آن دسته از خانم هاي پرحرارت است كه در برقراري رابطه جنسي فعال عمل مي كند، شكي وجود نخواهد داشت كه او نيز به اندازه شما خسته ميشود. بنابراين مي توانيد چيزي شبيه اين به او بگوييد: "چرا براي بدست آوردن انرژي يك چرت نزنيم؛ بعد مي تونيم با هم دوش بگيريم، شام رو آماده كنيم و دوباره اين كارو تكرار كنيم." و فراموش نكنيد كه دست هايتان را به دور او حلقه بزنيد تا متوجه شود كه او شما را به اين روز در آورده.

تشكر و قدرداني
رسيدن به مرحله اوج لذت خيلي خوب است، حتي مي توان گفت كه بي نظير است؛ اما بايد همواره به خاطر داشته باشيد كه شخص ديگري نيز همراه با شما بوده و وجود او باعث شده كه شما به اين موقعيت دست پيدا كنيد. بنابراين به هر نحوي كه ميتوانيد بايد او را متوجه كنيد كه وجودش برايتان ارزشمند است و از او قدردان و متشكر هستيد.