۴ تیر ۱۳۸۹

دستگاه وکیوم – درمان مشکلات نعوظ(ناتواني جنسي مردان) (Vacuum Pump)

دستگاه وکیوم – درمان مشکلات نعوظ (Vacuum Pump) :
“دستگاه وکيوم” وسيله اي است پزشکي با طراحي منحصر به فرد که باعث ايجاد نعوظ بصورت طبيعي مي گردد.
درمان انواع ناتواني هاي جنسي با دستگاه وکيوم يکي از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژي امريکا است که موثر و بي خطر مي باشد.
دستگاه وکيوم براي درمان انواع ناتواني هاي جنسي مردان(و حتي زنان) از جمله نعوذ ناقص، انزال زودرس و داراي خاصيت بزرگ کنندگي و کلفت کنندگي آلت تناسلي در مردان و همچنين جهت افزايش حساسيت پذيري و برجسته کردن آلت تناسلي در زنان میباشد.

دستگاه وکیوم چیست ؟
از عمده ترين دليل بسياري از موارد ناتواني جنسي، کاهش جريان خون به آلت تناسلي و يا فقدان قدرت نگهداري خون در بافت اسفنجی آلت را مي توان نام برد. اين دستگاه با تقويت مکانيسم ارسال خون به آلت تناسلي باعث بهبود اين مشکلات ميگردد. “دستگاه واکيوم” بدليل عوارض بسيار ناچيز و کارايي بسيار خوب در بيماران، مورد توجه روز افزون قرار گرفته است. ادامه استفاده از دستگاه باعث افزايش اعتماد به نفس خواهد گرديد. لازم به ذکر است پس از قرص سيلدنافيلد ( اين قرص در تمام افراد قابل استفاده نيست و در افراد با مشکلات قلبي ممکن است خطرناک باشد ) استفاده از دستگاه واکيوم شايع ترين درمان مورد استفاده در کشورهاي ديگر است. اين روش درماني بي خطر ترين، موثرترين و مقرون به صرفه ترين روش درمان است. درد ناشي از استفاده از آن که در درصد کمي از بيماران ممکن است وجود داشته باشد به مرور زمان برطرف مي گردد. بطور متوسط دو هفته زمان براي مسلط شدن بيمار به نحوه استفاده از دستگاه لازم است. زمان لازم براي ايجاد نعوظ کامل بطور متوسط 5/2 دقيقه مي باشد و انزال در 75% بيماران خارج مي گردد و در اغلب بيماران باعث بهبود ارتباطات زناشويي مي گردد. در مقايسه با روش پروتز آلت بسيار ارزانتر است ، داراي عوارض کمتر ( جراحي پروتز وضعيت آلت را برگشت ناپذير مي سازد ) مي باشد و در تمامي موارد ناتواني جنسي سودمند است و همين امر است که باعث استقبال زياد بيماران شده است. بهتر است به هنگام استفاده از دستگاه بيمار از همسر خود کمک بگيرد و هر دو در استفاده از دستگاه همکاري نمايند چرا که اين همکاري باعث بهتر شدن روابط جنسي و مقبوليت آن خواهد گرديد.

استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ (Erection) کوتاه مدت و ناقص
“دستگاه وکيوم” با تقليد از مکانيسم طبيعي نعوظ طراحي شده و قادر به ايجاد توانايي در بروز و نگهداري حالت نعوظ براي انجام امور جنسي بوده و فرد نيازي به استفاده از دارو ندارد. براي ايجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شيشه اي قرار گرفته و با ايجاد خلاء توسط پمپ، جريان خون آلت افزايش يافته و حالت سفتي (نعوظ کامل) ايجاد مي شود. سپس حلقه فشاري در قاعده آلت قرار مي گيرد که مانع از خروج خون داخل آلت گرديده و نعوظ حتي پس از برداشتن محفظه شيشه اي همچنان حفظ خواهد شد. اين حالت نعوظ را مي توان براي مدت حداکثر سي دقيقه نگاه داشت و هر چند بار که بيمار نياز داشته باشد ميتوان آنرا تکرار نمايد. پس از برداشتن حلقه فشاري و برگشت خون، آلت به حالت طبيعي و اوليه خود باز خواهد گشت.
دستگاه به سادگي جايگزين حالت طبيعي نعوظ شده و يکي از بهترين راههاي درمان ناتواني جنسي در مقايسه با داروها، هورمونها و يا جراحي مي باشد. اين دستگاه بطور کاملا موثر و موفقيت آميزي براي ايجاد حالت نعوظ در بيماران ديابتي، بيماريهاي عروقي، صدمات نخاعي، اسکلروز متعدد، جراحي پروستات و ناتواني هاي جنسي ناشي از مشکلات روحي رواني، به دنبال درمان دياليز، اشعه درماني، جراحي و آسيب هاي وارده به لگن مورد استفاده قرار مي گيرد.
 


تضمین نتایج دستگاه واکيوم :
- درمان اختلالات نعوظ : نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشويي موفق مي گردد در بيش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصيه هاي پزشکان مجرب که با دفاتر فروش همکاري مي کند مي تواند تا %100 مؤثر واقع گردد اين دستگاه مورد تاييد انجمن اورولوژي ايران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکي، بنياد جانبازان و مراکز دانشگاهي است و سازمان پژوهش ها و تحقيقات صنعتي اخيرا آنرا با درجه ابتکار مورد تاييد قرار داده است .
- افزایش سایز : این دستگاه همچنین باعث حدود 1 سانت افزایش سایز در طول و قطر میشود. این افزایش به دلیل باز شدن عروق ، خون رسانی بهتر و تکثیر بافت میباشد.
- تاخیر در انزال : در اکثر مواقع افراد پس از 1 ماه استفاده از دستگاه ، حدود 2 تا 5 دقیقه به مدت زمان انزالشان افزوده خواهد شد. (لازم به ذکر است این افراد همزمان از دستگاه اکستندر نیز استفاده کرده اند.)

خلاصه عملکرد :
سیستم دستگاه جدید دستگاه handsome UP از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد. این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد. برای ایجاد حالت نعوظ آلت درون محفظه شیشه ای قرار گرفته و با ایجاد خلاء توسط پمپ، جریان خون آلت افزایش یافته و حالت سفتی ایجاد می شود. سپس حلقه فشاری در قاعده آلت قرار می گیرد که مانع از خروج خون داخل آلت گردیده و نعوظ ختی پس از برداشتن محفظه شیشه ای همچنان حفظ خواهد شد. این حالت نعوظ را می توان برای مدت حداکثر سی دقیقه نگاه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتوان آنرا تکرار نماید. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون، آلت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت. دستگاه به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی جنسی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد.