۹ تیر ۱۳۸۹

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد ؟

اندازه آلت تناسلی

بسیاری از مردان از کوچکی نسبی آلت تناسلی شان در هراس اند حال آنکه طول معمول آلت تناسلی در زمان تحریک کامل بین 11 تا 15 سانتیمتر است و نیز اختلال در نزدیکی زمانی پیش می آید که طول آلت پس از تحریک کامل کمتر از 5 سانتیمتر باشد. زمانی که عضلات آلت تناسلی زن بتواند آلت مرد را در بر بگیرد دیگر مشکل طول وجود نخواهد داشت.به یاد داشته باشید که در حالت عادی آلت تناسلی نمی توان طول آن را پس از تحریک پیش بینی کرد چرا که ممکن است آلتی کوتاهتر بیشتر تحریک شود و بسیار بزرگتر شود.


برای اکثر مردان جهان ، آگاهانه یا ناخدآگاه ، آلت یکی مهمترین مسایل است . و از همان ابتدای کشف این عضو سوالی که به ذهنشان خطور می کند اینست که : "آلت من یه کم کوچیک نیست؟" و از آن به بعد در شرایط مختلف این آرزو را می کنند که ای کاش آلت من کمی بزرگتر بود! علی رغم تاکید کتاب های مختلف بر این نکته که اندازه آلت مهم نیست و نیز اینکه زنان به خاطر اندازه آلت جذب مردان نمی شوند ، باز هم این تفکرات ادامه پیدا می کند.


یک نکته دیگر این است که وقتی یک فرد به آلت خود نگاه می کند به دلیل زاویه دید ( نگاه از بالا ) ، آن را کوچکتر از آلتهای دیگری که دیده است ، می پندارد. پس می بایست مردان درک درستی از اندازه آلت داشته باشند . آلت مردانه در حالت شل اندازه ای بین 5/8 سانتیمتر تا 5/10 سانتی متر دارد. البته باید در نظر داشت که عواملی مثل سردی هوا و شنا کردن بر اندازه گیری تاثیر می گذارد .

البته تفاوت اندازه در آلت مردان واقعیت دارد ولی این تفاوتها مثل تفاوت در اندازه دست یا پای افراد می باشد و در قدرت باروری فرد تاثیر نخواهد داشت . نکته دیگر اینکه بیشتر افراد فکر می کنند که افراد قد بلند و قوی هیکل آلتهای بزرگتری دارند، ولی این تفکر با توجه به بررسیهای انجام شده غلط است.