۹ تیر ۱۳۸۹

تشریح تصويري آلت تناسلی مردان


 تشریح تصويري آلت تناسلی مردان

 تشریح تصويري آلت تناسلی مردان



بیضه
عورت
عورت

عورت مرد
عورت

بیضه
الت تناسلی
بیضه تشریح تصويري آلت تناسلی مردان

بیضه مردان

بیضه چیست؟
بیضه‌ها یك جفت ساختمان تخم مرغی شكل هستند كه به بند بیضه آویزان بوده و در كیسهای پوستی به نام كیسه بیضه قرار گرفته‌اند. اندازه بیضه‌ها با یكدیگر كمی متفاوت است .لوله ای كه اسپرم را از بیضه خارج می‌كند اپی‌دیدیم نامیده می‌شود و در پشت بیضه قرار گرفته است .

چه بیماری‌هایی می‌تواند بیضه را درگیر كند؟

بیماری‌های شایع بیضه عفونت بیضه، بیضه نزول نكرده، پیج خوردگی بیضه و سرطان بیضه می‌باشند.

سرطان بیضه چیست؟

سرطان بیضه رشد سرطانی سلول‌های بیضه می‌باشد كه به صورت یك توده سفت در بیضه خود را نشان می‌دهد . علت ایجاد آن مانند اغلب سرطان‌ها نامشخص است. سرطان بیضه در اغلب موارد یك طرفه است اما گاهی ممكن است دو طرفه باشد.


سرطان بیضه در چه سنینی شایع است

سرطان بیضه شایع‌ترین بدخیمی در مردان 20 تا 34 ساله می‌باشد اما درهر سنی ممكن است دیده شود.

آیا می‌دانید بیضه نزول نكرده بیشتر در معرض ابتلا به سرطان می‌باشد؟

در برخی افراد كه بیضه آنها پایین نیامده و در محل طبیعی خود در كیسه بیضه قرار نگرفته است خطر ابتلا به سرطان بیضه بسیار بیشتر از افراد عادی است (20 تا 50 برابر). این خطر حتی پس از جراحی همچنان باقی می‌ماند. ولی جراحی و پائین آوردن بیضه باعث می‌گردد كه اگر بیضه دچار سرطان شد زودتر و در زمانیكه قابل درمان است تشخیص داده شود.

بیماران با سرطان بیضه چه علائمی دارند؟

شایع‌ترین علامت بیماران كه موجب مراجعه آنها به پزشك می‌شود بزرگ شدن و سفتی بیضه بدون درد یا لمس توده‌ای سفت در بیضه میباشد. بیضه مبتلا معمولاً به تدریج بزرگ شده و بیمار در بیضه احساس سنگینی می‌كند. در موارد كمی بیماران با درد حاد بیضه مراجعه می‌كنند و یا با علائم ناشی از پیشرفت بیماری مانند درد پشت، تهوع، استفراغ، بی‌اشتهایی، سرفه، تنگی نفس، درد استخوان یا ورم پاها مراجعه می‌نمایند.

با لمس هرگونه توده سفت در بیضه و یا بزرگ شدن بیضه شخص باید فوراً به پزشك متخصص اورولوژی مراجعه كند

چگونه سرطان بیضه تشخیص داده می‌شود؟

در معاینه پزشك معمولاً توده سفت بدون درد در بیضه لمس می‌كند و با انجام سونوگرافی بیضه‌ها و آزمایش‌های خونی ویژه سرطان بیضه را تشخیص می‌ دهد.

تأخیر در مراجعه به پزشك می‌تواند باعث پیشرفت و گسترش سرطان بیضه به سایر محلهاو غیرقابل علاج شدن آن بشود

بیماران با سرطان بیضه در چه مرحله‌ای از بیماری ممكن است مراجعه كنند؟

سرطان بیضه در سه مرحله ممكن است تشخیص داده شود:

1 وقتی كه سرطان محدود به بیضه می‌باشد.

2 وقتی كه سرطان به عقده‌های لنفی شكم نیز گسترش یافته است.

3 وقتی كه سرطان علاوه بر بیضه و عقده‌های لنفی شكم به ساختمان‌های دیگر مانند ریه و كبد نیز دست‌اندازی كرده است.

چه درمان‌هایی برای سرطان بیضه وجود دارد؟

درمان بسته به نوع سرطان و مرحله آن متفاوت است، اما درمان مشترك در تمامی موارد خارج كردن بیضه مبتلا به سرطان با جراحی می‌باشد. برحسب میزان پیشرفت و نوع سرطان درمان‌های دیگر نیز ممكن است لازم شود. این درمان‌ها عبارتند از: شیمی درمانی، اشعه درمانی و جراحی وسیع شكمی برای خارج كردن عقده‌های لنفی شكم.

در صورتی كه بیضه طرف دیگر سالم باشد. خارج كردن یك بیضه تأثیری در عملكرد جنسی و باروری شخص نخواهد داشت

با تشخیص و درمان بموقع. سرطان بیضه ریشه كن میگردد.

آیا می‌دانید معاینه بیضه توسط خود شخص مهمترین راه تشخیص بموقع سرطان بیضه است؟

بهترین زمان معاینه هنگام حمام كردن است كه پوست كیسه بیضه شل می‌باشد یا شب قبل از خواب در رختخواب. به هرگونه تغییر ظاهری و سفتی بیضه می‌بایستی دقت نمود و بیضه‌ها باید به طور دقیق بین انگشت شست و سایر انگشتان دو دست معاینه شوند .

معاینه بیضه توسط شخص بهترین راه تشخیص بموقع سرطان بیضه است. هرگونه نكته غیرطبیعی در بیضه ها باید با پزشك متخصص اورولوژی در میان گذاشته شود
توضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس وانحراف آلت) لارجرباكس 

علل كوچكي سينه خانمها



۱- علل هورموني :

الف : هورمون هاي فوليكولين-لوتئين : ( كه هر دو از هورمونهاي تخمدان هستند ) و در صورت كمبود آنها فقط با تجويز متخصص زنان بايد استعمال شوند.

ب : كم كاري تيروييد و هيپوفيز : نيز عامل بسيار نيرومندي محسوب ميگردد. در كل كمبود هورمونهاي تخمدان و هيپوفيز مولد كوچكي پستانهاست.

۲- لاغري مفرط : افراد لاغر كلا بافت چربي در بدنشان كم است و همچنين هورمونهاي جنسي در بدنشان كمتر از افراد عادي است كه اين امر باعث كوچك بودن پستان مي گردد .

۳ – رژيم لاغري و سوء تغذيه : مخصوصا در خانم هاي چاقي كه بدون برنامه علمي بطور ناگهاني شروع به كم كردن وزن مي كنند چربيهاي بدن كاهش مي يابد و چون پستان نيز مقدار زيادي بافت چربي دارد كوچك مي گردد و همچنين چروكيده و افتاده مي شود.

در اين افراد چون كوچكي پستان بدنبال رژيم غذايي بوده است بنابراين با توقف رژيم غذايي وبرگشت به حالت عادي واستفاده از رژيم پر پروتيين مشكل فرد برطرف خواهد شد . البته ممكن است كمي افتادگي در پستانها باقي بماند

۴- ژنتيك : اين مورد شايعترين علت كوچي پستان ها در خانم ها مي باشد . و معمولا به كرم ها و قرض هاي گياهي پاسخ مناسبي نخواهد داد و اين مواد به هيچ عنوان باعث رشد پستان نمي گردند .

آيا حجم سينه ها با ديگر تغيير و تحولات بدن تغيير خواهد كرد ؟
با افزايش وزن، بافت چربي موجود در پستانها و در نتيجه حجمشان افزوده مي شود. در مقابل با كاهش وزن بافت پيوندي و الاستيك نامتغير باقي مانده و بافت چربي كاهش مي يابد. از آنجايي كه تغيير وزن موجب نابودي رشته هاي الاستيك و شل شدن پوست مي شوند، بهتر است از تغييرات راديكالي وزن جلوگيري نمود.

يكي از پيامد هاي حاملگي افزايش حجم پستانهاست. اصولاً پس از خاتمه دوران شيردهي كه پستانها به حالت اوليه خود باز مي گردند، كمي جمع و چروكيده مي شوند. مكمل هاي استروژن و پروژسترون، دارو، اختلالات هورموني، يائسگي و در نهايت كهولت نيز هر كدام به نحوي موجب تغييرات عديده در حجم پستانها مي شوند. با بالارفتن سن پوست نازكتر شده و هورمونها در بدن افزايش مي يابند كه به نوبه خود باعث جمع شدن لوبولهاي پستان مي شود. اما نگران نباشيد يك روش طبيعي براي حفظ طراوت و شادابي پستانها وجود دارد آنهم : آميزش جنسي مداوم در طول زندگيتوضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس وانحراف آلت) لارجرباكس 

روشهاي بزرگ كردن سينه به روش غير جراحي


در رابطه با روشهاي بزرگ كردن سينه به روش غير جراحي پيشنهاداتي مختلف مطرح شده است كه اكثر اين روشها مورد تاييد مراكز علمي و تحقيقاتي نيست .

جراحي پلاستيك و تزريق چربي كه بخش اعظم سينه ها را تشكيل ميدهد نيز امروزه بسيار متداول وروش پر طرفداري ست.


خيلي از صاحب نظران تنها راه بزرگ كردن سينه را مشورت با جراحان پلاستيك و انجام جراحي و قرار دادن پروتز مي دانند و معتقد هستند روشهاي ديگري كه وجود دارد مانند قرص هاي گياهي يا كرم هاي تبليغاتي كارائي لازم را ندارند.

اطلاعات اصلي و اساسي در مورد پروتز ها سينه
مهم است كه بدانيم پوسته ي خارجي يا پوشش تمام پروتزها از سيليكون ساخته شده است .اگرچه، ماده ي پر كننده ي موجود مي تواند متفاوت و از مواد مختلف باشد كه اين مواد عبارتند از : آب نمك، ژل سيليكون خالص كه خود به دو دسته ي ژل ساده يا ژل منسجم (همبسته) تقسيم مي شود . ژل شكر و نمك (هيدروژلي) و روغن سويا(تري لوسنت) كه اخيرا كشف شده اند فعلا تا بررسي هاي بيشتر در مورد ايمني آنها، مورد استفاده قرار نمي گيرند.
ژل سيليكوني فعلا رايج ترين نوع مورد استفاده مي باشد. در اروپا نمودارهاي فعلي توزيع فروش [۷۰%سيليكون، ۱۵% آب نمك، ۱۵%براي پر كننده هاي ديگر مثل هيدروژن و روغن هاي سويا] را نشان مي دهند.چون ژل سيليكوني از سال ۱۹۶۳در دسترس مي باشد بنابر اين جراح ها بيش از ۳۵ سال است كه در مورد اين نوع پروتز تجربه دارندو اين زمان استفاده بيش از هر نوع ديگري مي باشد . در طي سال ها تغييرات و پيشرفت هايي ايجاد شده كه پوشش هاي سطحي از موادي با فرمولاسيون جديد تر ساخته شده اند و اين پوشش ها طوري طراحي شده اند كه “خونريزي” و انتشار مقادير بسيار كم ژل پر كننده را به حداقل مي رسانند .



جالب توجه اينكه پروتز ژل سيليكون استاندارد، به خاطر نرمي ذاتي ژل سيليكون بيش از انواع پروتزها احساس سينه طبيعي را ايحاد مي كند.


مختصر اطلاعاتي در مورد سيليكون
بدون شك بسياري از خانم ها در مورد اين نوع عمل جراحي داستان هاي ترسناكي شنيده اند ، ازجمله مسموميت زايي سيليكون ، بيماري هاي مربوط به بافت . در نتيجه در مورد عمل بزرگ كردن سينه در هشت سال اخير تبليغات مخالفي دريافت شده است مخصوصا به واسطه عملكرد غير مسئولانه ي رسانه ها كه بدين طريق علي رغم حقايق موجود، ادعاهايي در مورد ايمني سيليكون شده است . بدون شك، بيشتر اين داستان ها بعد از اين كه FDA - مديريت غذا و دارو در امريكا- در ژانويه ي۱۹۹۲ استفاده از پروتزهاي سيليكوني را قدغن كرد بوده است .
FDA به اين نتيجه رسيده بود كه “هيچ سند و مدركي وجود ندارد كه ژل سيلسكون كه پروتزها با آن پر ميشوند ايمني ندارند، اما مدارك براي اثبات ايمني آن كم و ناكافي است.” موارد بالا نتيجه دعوي حقوقي بر ضد توليد كنندگان پروتزهاي سيلسكوني بود. اين دعوي از طرف زناني مطرح شده بود كه از پروتز استفاده مي كردند و نشانه ها و علائم زيادي از بيماري اي كه ” بيماري خود ايمني مربوط به سيلسكون” ناميده شده است را دارا بودند. در حقيقت بررسي مدارك دادگاه در آمريكا نشان داد كه بيش از ۲۱۶ نشانه ي جداگانه در ارتباط با شيوه هاي پر كردن ژل به ثبت رسيده است اين تعداد تنوع نشانه مجزا در هيچ بيماري ديگري ديده نشده است !
از اين زمان به بعد فعاليت ، بحث و گفتگوهاي قراواني درمجامع پزشكي انجام شد تا ايمني و يا خطرناك بودن ژل هاي سيليكوني را اثبات كنند. براي اين كار مقدار زايدي اظهاريه و بيانيه منتشر شد و نتايج زيادي گرفته شد . به طور خلاصه بعضي از آنها عبارتند از :
۱)در ژانويه ۱۹۹۲مسوولين بهداشت به جراحان و پزشكان اطلاع داند كه دپارتمان بهداشت احساس مي كند كه هيچ دليلي براي عدم استفاده از پروتز به خاطر هراس و ترس ها موجود در امريكا وجود ندارد !
۲) در آوريل ۱۹۹۴ يك كميته متخصص كه توسط دپارتمان بهداشت تعيين شده بود، به اين نتيجه رسيد كه هيچ مدرك علمي در مورد ارتباط پروتز هاي سيلسكوني با بيماري خود ايمن يا بيماري بافت همبند وجود ندارد.
۳) ادعاهايي وجود دارد كه سيليكون كلا باعث ايجاد يك سندرم جديد مي شود. اين ادعاها براساس گزارشهاي موردي است و بنابر اين نوع مطالعاتي براي اثبات اين ادعاها وجود ندارد. در پاسخ به اين ادعا ، كالج روماتولوژي امريكا در اكتبر ۱۹۹۵ بيانيه اي بر اساس مطالعات تحقيقاتي روي بيشتر ۷۸۰۰۰زن منتشر كرد . بيانيه به اين صورت بود كه سيليكون بيماران را در معرض هيچ خطر اضافي در مورد بافت همبندي يا بيماري روماتيسمي قرار نمي دهد و هيچ دليلي براي منصرف كردن افراد از اين عمل جراحي به خاطر ابتلا يا وخيم تر شدن يك بيماري و نگراني از بيماري هاي بافت جود ندارد .
۴)حداقل ۲۹ مورد مطالعه و مقاله در سالهاي اخير در سراسر دنيا به چاپ رسيده است كه بيشتر از ۲۰۰۰۰۰ زن در اين مطالعات مورد بررسي قرار گرفته اند و در هيچكدام از آنها رابطه اي بين بيماري موسوم به “بيماري خود ايمن سيليكون ” و پروتز ديده نشده است .
۵)كشف سيليكون در مايعات بدن بايد بصورت علمي و بصورت پرسپكتيو مورد بررسي قرار بگيرد، سيليكون به ميزان زيادي در محيط اطراف ما و در بدن بيشتر مردم وجود دارد . تماس و ارتباط ما با سيليكون در طول زندگيمان زياد است و سيليكون به طور گسترده در داروسازي مورد استفاده قرار مي گيرد. سيليكون بعنوان يك لابريكنت در هر نوع سوزن يك بار مصرف، سرنگ و لوله هاي درون سياهرگي مورد استفاده قرار مي گيرد .
سيليكون در روژ لب ها، لوسيون ها برنزگي، فرايند هاي توليد غذا، كرم هاي پوست، اسپري مو و لوازم آرايشي كاربرد دارند. در بيش از ۱۰۰۰محصول دارويي از سيليكون بعنوان يك جزء سازنده ياد مي شود و حتي در فرايند توليد دريچه هاي مصنوعي قلب، مفاصل و دستگاه تنظيم ضربان قلب مورد استفاده مي گيرد.
۶) در جولاي ۱۹۹۸،دپارتمان بهداشت به دنبال بررسي ها و مطالعات كميته ي تشكيل شده براي بررسي ايمني پروتزهاي سيليكوني، يافته ها و نتايج خود را منتشر كرد. اين كميته كه بيشتر از دانشمندان و استادان دانشگاه تشكيل شده بود به اين نتيجه رسيد كه هيچ مدرك علمي در مورد ارتباط پروتزهاي سيليكوني با اين بيماري وجود ندارد. (گزارش ۳۶ صفحه اي كامل ان را ميتوانيد از روي اينترنت دريافت كنيد.
با توجه به اين بيانيه، بايد قبول كرد كه شايد بعضي از زنان كه عمل جراحي بزرگ كردن سينه داشته اند، در آينده دچار ناراحتي خود ايمني يا بافت همبندي بشوند .چون اين بيماري ها نسبتا در ميان مردم متداول و رايج مي باشند.مساله اين است : بدون توجه به اينكه آيا آنها عمل پروتز گذاري سينه داشته اند يا خير ، آيا ممكن نيست كه به هر حال دچار اين بيماري ها شوند ؟

اين نوع سؤالات فقط با تجزيه تحليل آماري دقيق قابل پاسخ دادن است. سپس اگر مشخص شد كه گروهي از زنان كه عمل پروتزگذاري سينه ي سيليكوني داشته اند، تعداد بيشترشان دچار بيماري هاي خود ايمني هستند؛ شايد بتوان يك ارتباط موقتي و اتفاقي بين اين موارد پيدا كرد .


در اين لحظه بعد از بررسي تمام اطلاعات و داده هاي مربوطه، بايد بگوييم هيچ مدرك علمي و قاطعي وجود ندارد كه نشان دهد مواد سيليكوني موجود در پروتزهاي سينه خطر بيماريهاي بافت هاي همبندي يا سرطان سينه را افزايش مي دهد.

چه جايگزين هايي براي ژل سيليكوني وجود دارد ؟
پروتز تري لوسنت(روغن سويا): دليل اصلي ساخت پروتز تري لوسنت ايجاد يك محصول راديولوسنت (نامرئي براي اشعه ي ايكس)بوده است . اين محصول اجازه ميدهد كه بافت سينه با ماموگرافي به خوبي ديده شود .پروتز تري لوسنت با روغن سوياي تري گليسيريدي، غير سيليكوني تصفيه شده پر شده اند ؛ اين روغن اجازه مي دهد كه اشعه ي ايكس به داخل پروتز بهتر نفوذ كند .

با اينكه ، اين نوع پروتز بافت سينه را كمتر محو و نامشخص مي كند ولي شخص بايد كسي را كه كار راديوگرافي را انجام مي دهد از نوع سينه اش مطلع كند.اشكال مهمي كه در رابطه با پروتزهاي تري لوسنتي وجود دارد پديده ي چروك خوردن پوست است. چون ماده ي پر كننده ي سينه ها ي تري لوسنتي مايع مي باشد، بعضي چين خوردگي هاي پوسته و پوشش سينه مشاهده شده است .در بيماراني كه بافت سينه هايشان لطيف و نازك است اين چروك ها به راحتي قابل رؤيت و محسوس خواهند بود. چون سينه هاي پر شده با آب نمك تقريبا ۳۰ برابر ويسكوزتيه ي كمتري نسبت به سينه هاي پر شده با تري لوسنت دارند، اين مشكل در اين سينه ها بيشتر رخ مي دهد، از طرف ديگر سينه هاي پر شده با ژل سيليكوني چون تركيب ضخام تري دارند، اين مشكل كمتر رخ مي دهد.


از سال ۱۹۹۳آزمايش اين پروتز در انگلستان آغاز شد. به طور كلي حدود( ۵۰۰۰ )زن داراي پروتز سينه ي تري لوسنتي هستند. اگرچه در هفتم مارس ۱۹۹۹، دپارتمان بهداشت به پزشكان توصيه كرد كه تا اطلاع ثانوي از گذاشتن پروتز هاي تري لوسنتي خودداري كنند.در ۶ جون ۲۰۰۰، آژانس روشهاي پزشكي اطلاعيه اي منتشر كرد كه به زناني كه پروتز هاي تري لوسنتي داشتند توصيه مي كرد آن ها را بر دارند. زيرا حدس زده مي شد كه پر كننده اي كه در پروتزهاي تري لوسنتي قرار دارند ممكن است موادي توليد كنند كه مضر باشد و به سلامتي بدن صدمه بزنند. در نتيجه، تحقيقات و بررسي هاي بيشتري مورد نياز مي باشد.

پروتز هيدروژلي : اين آخرين نوع پروتزهاي سينه مي باشد كه بدنبال بررسي ها و پژوهش ها براي پيدا كردن يك ماده ي پر كننده اي كه در صورت پاره شدن و تراوش از پوسته و پوشش بي خطر باشد ساخته و توليد شد. اين نوع ماده ي پر كننده، از ژل، شكر و آب نمك ساخته شده است . اگرچه از نظر حسي شبيه به پروتزهاي از نوع سيليكوني مي باشد معهذا سينه هاي هيدروژلي وقتي لمس مي شوند كمي محكمتر و سفت تر هستند. بعلاوه اين ژل نسبت به حالت نرم سينه هاي سيليكوني، گاهي كمي بر جسته تر هستند.

اگرچه چين و چروك خوردن پوست در هيدروژل نسبت به سينه هاي پر شده با تري لوسنت و آب نمك احتمالا كمي كمتر است ولي احتمال آن بيش از ژل هاي سيليكوني است .متأسفانه مانند پروتز تري لوسنت، به خاطرعدم مطالعات و اطلاعات طولاني مدت ، آژانس روشهاي پزشكي از دسامبر ۲۰۰۰ تصميم گرفت كاشتن اين نوع سينه ها را تا مطالعات بيشتر متوقف كند.

آيا اشكال و قوام پروتز متفاوت است؟
اشكال و انواع مختلفي از پركننده هاي ژلي پروتز وجود دارد. به طور معمول، اكثر پروتز هاي سينه گرد هستند. اگر از روبرو به آن ها نگاه كنيم آن ها مدور هستند و نيم نماي (پروفايل)آن بصورت نيمه ي ماه مي باشد. قوام اكثر سينه هاي گرد معمولا نيمه سيال بوده و بيشتر شبيه به يك ژل زخيم مي باشند.

اخيرا يك ژل سيليكوني جديدتر و منسجم ساخته شده است كه معروف به پروتزهاي شكل دار يا اشكي هستند .چون تركيب اين ژل سفت مي باشد، درمقايسه با ژلهاي سيال تر پروتزهاي گرد، شكلي به خود مي گيرد كه مشابه سينه هاي طبيعي مي باشد.اين نوع سينه ها به جاي اينكه پهن ياشند كمي بلندتر هستند و در قسمت پايين پرتر مي باشند. آن ها تمايل دارند كه از ديواره بالايي قفسه ي سينه به بالاي خود سينه (پستان) گذار هموارتري داشته باشند. بنابر اين به طور كلي آن ها كمي شكل طبيعي تري دارند، اگر چه اين حالت بستگي به شكل اوليهاي دارد كه با آن شروع شده است .در مقايسه، پروتز هاي گرد به سينه ها، ظاهري مدورتر و گردتر ميدهند.


بعلاوه به خاطر تركيب ژلي زخيم تراين پروتز با، ايجاد هر نوع شكاف يا پارگي پوسته و پوشش، تراوش ماده به بيرون رخ نمي دهد؛ درست مثل ژل هاي سيليكوني استاندارد. مضرات آن به اين صورت است كه همه افراد نمي توانند از اين نوع بخصوص از پروتز ها استفاده كنند. يك نقطه ضعف ديگر آن اين است كه آن ها اساسا نسبت به پروتز هاي سيليكوني استاندارد گران قيمت تر هستند.


پروتز هاي اشكي در هنگام لمس كمي سفت تر هستند، لبه ها و كناده هاي سينه را قابل لمس تر و محسوس تر مي كنند و گزارشهايي نيز وجود دارد كه اين پروتز ها با از دست دادن شكلشان از جاي خود خارج مي شوند. اگر چه، اخيرا يك نوع پروتز سيليكوني منسجم گرد نيز توليد شده است كه وقتي پوسته و پوشش پروتز كهنه و فرسوده و يا پاره شود، تراوش مواد درون آن رخ نمي دهد.مزيت ديگر آن نسبت به پروتز هاي اشكي كه قبلادر مورد آن ها صحبت شده است اين است كه پروتزهاي منسجم گرد شمل خود را از دست نمي دهند.

چگونه من مي توانم بهترين اندازه را انتخاب كنم؟
پروتزهاي سينه انواع و اندازه هاي مختلف دارند و براي هر فردي ممكن است كه به راحتي اندازه دلخواه را انتخاب كند. بيشتر زنان بر اساس اندازه ي سينه بندهاشان اندازه ي پروتز سينه را مشخص مي كنند.همانطور كه ميتوانيد تصور كنيد، پروتز سينه با اندازه هاي مختلف در زمان مختلف نتايج متفاوتي ايجاد مي كند. رمز انتخاب اندازه پروتز سينه اين است كه اين سينه به طور كلي به شما ظاهري موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما يكي باشد. در هنگام مشاوره دكتر منافي اندازه هاي سينه و قفسه ي سينه ي شما را مي گيرد تا اندازه مناسب شما را بدست آورد. بعلاوه با اين اندازه گيري ها ظاهر شما را با بهترين اندازه ي سينه تصور مي كند و در نظر مي گيرد.

مهم است بدانيد كه نهايتا عامل محدود كننده در انتخاب اندازه ي سينه فضاي در دسترس در زير سينه ي شماست . به خاطر داشته باشيد، همانطور كه حجم هر نوع پروتز افزايش مي يابد،به پهناي آن هم اضافه مي شود. بنابر اين اگر شما پروتزي را انتخاب كنيد كه بيش از اندازه بزرگ است ، لبه ها و كناره هاي آن ممكن است از اطراف بافت سينه ي اصلي بيرون بزند و به طور بالقوه حتي تا گودي زير بغل نيز برسد. اين حالت براي بيشتر مردم غير مطلوب است. بعلاوه امكان چروك ، چين خوردگي و ديگر مشكلات نامطلوب طولاني مدت نيز افزايش مييابند. چون بيشتر زنان نقطه نظرات واقع بينانه اي از چيزي كه مي خواهند دارند؛ بنابر اين بسيار كم پيش مي آيد كه جراحي نتواند انتظارات بيمارش را بر آورده كند.

تشریح دستگاه تناسلی زنان




تخمدان‌ها
تخمدان‌ها دو غده‌اي هستند كه دو عمل مهم در بدن انجام مي‌دهند:
  1. توليد هورمون‌هاي زنانه‌ي استروژن و پروژسترون
  2. تخمك‌گذاري كه به معني آزادكردن تخمك به منظور باروري است.
لوله‌هاي رحمي
تخمك بعد از آزادشدن توسط لوله‌هاي رحمي گرفته شده و به سمت رحم هدايت مي‌شود.
براي اين تخمك دو امكان وجود دارد:
توسط اسپرم بارور شود.
بارور نشود.
رحم
در صورت باروري تخمك، سلول تخم در رحم جاي‌گزين مي‌شود و جنين در رحم رشد مي‌كند..
در صورت عدم باروري، تخمك بارورنشده به همراه لايه‌ي داخلي رحم به خارج از بدن ريزش مي‌كند.
اين دوره به صورت ماهانه تكرار مي‌شود كه به آن چرخه‌ي قاعدگي مي‌گويند.
چرخه‌ قاعدگي معمولاً 28 روز است. سطوح استروژن و پروژسترون در طول سيكل ماهانه به صورت دوره‌اي افزايش و سپس كاهش مي‌يابد. تخمك‌گذاري در حدود روز 14 سيكل زنانه اتفاق مي‌افتد. اگر تخمك بارور نشود سطح هورمون‌هاي زنانه كاهش يافته و قاعدگي صورت مي‌گيرد.
دهانه‌ي رحم
دهانه‌ي رحم، مدخل ورودي رحم است. اين عضو بافتي عضلاني است، كه قدرت ارتجاعي بالايي دارد.
درجريان زايمان، دهانه رحم تا حدود 10 سانتي متر( بزرگ‌ترين قطرسر جنين )، باز مي‌شود تا جنين از كانال زايمان عبور كند. بلافاصله بعد از زايمان به حالت طبيعيباز‌مي‌گردد.
 
واژن
واژن يک کانال عضلاني است که از مدخل فرج (ولو) تا دهانه رحم امتداد دارد.
طول واژن در افراد بالغ حدود 12-8 سانتي متر است .
واژن قابليت اتساع و انقباض دارد. عضلات واژن با يک غشاي موکوسي پوشيده شده که آن را محافظت كرده و مرطوب نگه مي‌دارد.
واژن چند کار در بدن انجام مي دهد:
کانال زايمان است.
محل نزديکي است.
محل دفع خون قاعدگي است.
ovary
کليتوريس( خروسه )
يک اندام حساس کوچک است، که درست بالاي مجراي ادرار قرار گرفته است. کليتوريس يا خروسه حساس‌ترين عضو جنسي در زن است که در محل اتصال دو لب كوچك در بخش فوقاني دستگاه تناسلي خارجي قرار دارد.
لب هاي بزرگ
دو غشاي پوستي خارجي‌اند، که برروي لب هاي کوچک و واژن قرار گرفته اند.
لب هاي کوچک
دو غشاي مخاطي، داخلي‌اند که درست داخل لب‌هاي بزرگ قرار دارند و مدخل ورودي واژن را احاطه کرده‌اند.
فرج
فرج( ولو ) مدخل ورودي واژن است.
مجراي ادرار
مجراي ادرار کانالي است که ادرار را از مثانه به بيرون از بدن هدايت مي‌کند. اين مجرا با توجه به محل قرارگيري ممكن است در معرض عفونت‌هاي ادراري باشد.
مقعد
محل خروج مدفوع است.
hymen
پرده بکارت (هايمن)
يک غشا نازک است كه در مدخل واژن قرار دارد.
اشكال مختلف پرده بكارت شامل : حلقوي، دندانه‌اي، هلالي، دو سوراخه، يك طرفه و بدون سوراخ است.
به ندرت ممكن است نوزاد دختر بدون اين پرده متولد شود. ورزش‌هايي مثل دوچرخه سواري، ژيمناستيك و اسب‌سواري ممكن است به اين پرده آسيب بزند.
اغلب در اولين نزديكي اين پرده پاره شده و منجر به خونريزي مختصر مي‌شود. به ندرت ممكن است اين پرده حالت ارتجاعي داشته باشد و حين نزديكي پاره نشود. بعضي انواع پرده‌هاي بكارت فقط حين زايمان پاره مي‌شوند.
در موارد بدون سوراخ ممكن است لازم شود، اين پرده توسط پزشك يا ماما براي خروج خون قاعدگي برداشته شود
















  توضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس وانحراف آلت) لارجرباكس 

خط قرمزهای صمیمیت در محل کار

در جامعه امروزمان خانم‌ها هم مانند آقایان می‌توانند در هر حوزه شغلی وارد شوند و در کار خود به موفقیت برسند. اما ورود زنان به محیط کار مستلزم آن است که زنان قواعد خاص هر محیط کاری را بشناسند تا بتوانند در برقراری رابطه با همکاران خود و در پیشرفت و ترقی خود موفق باشند. شما برای سلامت ماندن در محیط کارتان چه قدر با این قواعد آشنا هستید؟ آیا می‌دانید خیلی از خانم‌ها در اثر همین ناآگاهی آسیب دیده‌اند؟ البته بعضی آقایان هم همین‌طور دچار آسیب شده‌اند ولی از آنجا که خانم‌ها دیرتر پا به عرصه محیط‌های کاری گذاشته‌اند آمار بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند. داستان زندگی خانم سیما ، را از نگاه دکتر بدری سادات بهرامی بررسی می‌کنیم تا با این قواعد بیش از پیش آشنا شوید.... توضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس وانحراف آلت) لارجرباكس 


کامپیوتر خواندم و سال آخر دانشگاه با همسرم آشنا شدم. بعد از ازدواج، در یک شرکت خوب پذیرفته شدم و اولین تجربه کاری‌ام را شروع کردم. همسرم خیلی تاکید می‌کرد که مبادا به همکاران خودم شماره منزل‌مان را بدهم و یا با آنها رفت‌وآمد خانوادگی برقرار کنم. همیشه می‌گفت همکار، فقط در محیط کار با تو آشناست و نباید او را به محیط خانه و در جمع خانواده و دوستانت بیاوری.
من همیشه همسرم را متهم به سوءظن و بدگمانی می‌کردم و با همه همکاران از زن و مرد صمیمی شدم و از همه می‌خواستم مرا به اسم کوچکم صدا بزنند.

یک بار یکی از آقایان همکارم، سرما خورده بود. به مستخدم پول دادم که شیر بگیرد و داغ کند تا او بنوشد و بهتر شود. از خانه هم برایش سوپ آوردم. برخلاف گفته همسرم حتی شماره موبایلم را به همه همکارانم داده بودم و او علاوه بر تشکر در شرکت بارها برایم SMS زد. به شوهرم نگفتم SMS تشکر او برای چیست و گفتم موضوع کاری بوده که او فکر نکند با او لجبازی کرده‌ام. گفتم شماره‌ام را فقط به خانم‌های همکار داده‌ام... تا اینکه یکی دوبار برخوردهای زننده و مشکوکی از او دیدم. هر دو متاهل بودیم و من نمی‌فهمیدم این کارها یعنی چه. کم‌کم پچ‌پچ‌هایی شروع شد و من نگران زندگی‌ام بودم. همسرم حتی از صمیمت من با خانم‌های همکارم ناراحت بود چه رسد به این‌ یکی. وقتی با ناراحتی، از همکارم دلیل رفتارش را پرسیدم گفت : خودت به من و علایقم توجه کردی. انگار سرم را به دیوار کوبیده بودند. همسرم راست می‌گفت. من بلد نیستم با همکارانم چگونه رفتار کنم.

اما نظر کارشناسانه خانم دکتر بهرامی:

وقتی شما وارد جامعه می‌شوید، از آنجا که نمی‌توانید تک‌تک آدم‌ها را بشناسید و اصولا شناسایی کامل آنها برای برقراری رابطه امکان‌پذیر نیست، باید بر اساس زندگی اجتماعی، کدهای قراردادی موجود را بشناسید و با آن کدها که معنا و مفهوم خاصی دارند، با دیگران رابطه برقرار کنید. جالب اینجاست که کدهای ارتباطی و معنا و مفهوم این کدها برای خانم‌ها و آقایان یکسان نیست. شاید انجام رفتار خاصی که برای آقایان بی‌مفهوم باشد از نظر خانم ها معنادار باشد و برعکس، در این بین، رفتارهای برگرفته از احساسات زنانه و مادرانه بسیار باید مورد توجه قرار گیرد. وقتی شما در بیرون از محل کار به یکی از همکاران و آنچه مورد علاقه اوست فکر می‌کنی؛ یعنی دیگر به چشم همکار به او نگاه نمی‌کنی.
همکار

ناآگاهی از برخی رفتارهاست که بدون مقصود قبلی یا بی‌هدف خاصی ما را وارد چالش‌ها ی معیوبی می‌کند که به روابط خانوادگی و کاری‌مان آسیب می‌زند. لذا خوب است تازه‌کارها از تجربیات افراد مجرب استفاده کنند و آموزش ببینند. ما برای داشتن یک جامعه رو به رشد که روابط سالم و بر پایه منطق در همه قسمت‌های آن شکل بگیرد به چنین مهارت‌هایی هم نیاز داریم. این روابط سالم تنها وقتی میسر می‌شود که این قبیل آموزش‌ها صورت بگیرد.

"اما شما خانم شاغل! وقتی همسرتان دوست ندارد که شما با همکارانتان صمیمی‌تر شوید بر پایه احترام متقابل خواسته‌اش را اجرا کنید! دوم اینکه قطعا رفتار همکار شما به مرور و به‌خاطر رفتار شما به این مراحل می رسد. اگر رفتارش دور از خط قرمز و مرز مشخص شما بود به او گوشزد کنید. پس در این مواقع فقط او مقصر نیست.

سیما: حالا که فکر می‌کنم یادم می‌آید که آن همکارم چندین بار گفت که همسرم مثل شما دست‌پختش خوب نیست و مهربان نیست و... من هم به پای تعارف گذاشتم و تشکر کردم ولی اصلا نمی‌دانستم مفهوم این حرف‌ها با آنچه من از این حرف‌ها می‌فهمیده‌ام، فرق داشته است."

خانم دکتر بهرامی: ما باید آموزش این کدهای رفتاری را از دبیرستان برای نوجوانان بگوییم چون خیلی‌ها بعد از دیپلم وارد محیط کار می‌شوند. و چه خوب است که در چنین مواقعی با طرف مقابل خود صحبت کرده و از ایجاد رفتار های شبهه انگیز او را مطلع نموده و دلیل رفتارش را بدانید.
کدهای ارتباطی و معنا و مفهوم این کدها برای خانم‌ها و آقایان یکسان نیست. شاید انجام رفتار خاصی که برای آقایان بی‌مفهوم باشد از نظر خانم ها معنادار باشد.

مرز صمیمت در محیط کار تا کجا باید باشد؟

مهم این است که نباید افراد در محیط کار صمیمت را با وارد شدن به حریم شخصی اشتباه بگیرند. این دو متفاو‌ت‌اند. مرز صحبت کردن‌ها و شیوه رفتار ما با هم باید طوری باشد که حریم‌های شخصی حفظ شود و خط قرمز‌های خصوصی و خانوادگی رعایت شود. خیلی‌ها به بهانه صمیمت از این خط قرمزها می‌گذرند و همین‌جا آغاز ورود به آن چرخه معیوب است که با پوشش صمیمت به سلامت محیط کاری شما آسیب می‌زند. پس رعایت فاصله‌ها و مرز صحبت کردن مهم است. مثلا هر روز رساندن همکار به منزلش یک کد معنادار است که باید از آن بپرهیزید. مانعی ندارد من یا شما در مسیر خود خانم یا آقای فلانی را تا جایی برسانیم و خیلی هم خوب است اما اینکه هر روز من مسیر مشرق را به خاطر او به مغرب تغییر دهم تا او را به در منزلش برسانم معنادار است. گاهی شما قادر نیستید همسر یا فرزندتان را هر روز به مقصد برسانید، پس چه‌طور همکارتان را همراهی می‌کنید! یا یکسری تعارفاتی که مربوط به ظاهر افراد می‌شود و معمولا در بین گروه هم‌جنس متداول است، اگر در بین غیر هم‌جنس‌ها مطرح شود معنادار تلقی می‌شود.

خلاصه این که اگر قصد دارید سالیان سال در یک محیط کاری باقی بمانید و به سلامت و صمیمت در کنار همکارانتان ساعات خوبی را بگذرانید باید حتما به رفتارهای خودتان توجه کنید و اگر در رفتار همکارتان مواردی خارج از محدوده تعریف‌شده و مورد انتظار خودتان می‌بینید خیلی صریح و البته به طور شایسته و منطقی به او بفهمانید که او حق ندارد مرزشکنی کند.

بزرگ كردن وكلفت كردن اندازه آلت تناسلي مردان ودرمان زودانزالي وانحراف آلت با دستگاه لارجرباكسlargerbox

لارجرباكس يا اكستندر



نرخ رشد 5 - 4 سانتیمتر و بیشتر
عوارض : این دستگاه فاقد عوارض جانبی و درد بوده و اثر بخشی ان دائمی و مادام العمر میباشد .
نتیجه : مؤثر و با تضمین این مطلب که سیستم اثر این وسیله توانایی بافت را جهت تطبیق با نیروی کشش پیـوستـــه ومـداوم فـراهم کرده وباعـث تکثیــــــر سلولـی وبافـت وعــروق سازی در آلـت تناسلي مردان تحت عـنـوان Neo Vascularization میشود .
X4EXTENDERلارجرباكس
دستگاه (X4 Extender) لارجرباكسدارای تأییدیه های مختلف علمی و سلامتی می باشد و توسط اتحادیه بهداشت اروپا (CE) تایید و موفق به دریافت گواهینامه ( نوع1) نیز گردیده است
كلفت
- موارد درمانی دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) :
بلندتر شدن آلت بدون جراحی ، اصلاح انحرافات آلت بدون جراحی ، درمان بیماری پیرونی (PEYRONI) معالجه پس ازعمل جراحی بلند شدن آلت ، جراحی اصلاحی وبازسازی آلت تناسلی و ... .
كلفت توجه : برای کسانی که دچار انـزال زودرس یا عـدم نعــوظ هـستند و احتیاج به تقـویت بافت اسفـنجـی آلت دارنــد , دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) باعـث بوجــــود آمـدن عـــروق جدیـد مـیشــود (که اصـطلاحــا" این امـــــر Neo Vascularization تلقی میگردد) که موجب بهبود جریان خون و در نتیجه نعوظ بیشتر میشـود . بوسیله استفاده از دستگاه لارجرباكس(X4 Extender) و یکسری درمانهای تکمیلی قادر به بهبود مکانیزم اثر نعـوظ وانزال خود خواهید بود

جهت آشنائی با نحوه استفاده ومشاهده چند فیلم مرتبط كلیك كنید




پاره ای از قابلیت ها و ویژگی های درمانی و جانبی دستگاه لارجرباكس به شرح زیر است :

1 - بزرگ كردن آلت تناسلي مردان (افزودن به درازا و طول ، تاثیر گذاری در كلفتي و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و بصورت مادام العمر) .

2 - تاثیر در افزایش سایز کلی آلت تناسلی به شکل دائمی (كلفت كردن وبزرگ كردن آلت تناسلي)درحالت معمولي آلت، با کاربردی آسان و بدون درد و عوارض جانبی .

3 - تاثیر در افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی كلفت Bigger Harder Eriction

4 - تاثیر در اورگاسم ( Orgas.m) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر ( اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود ) .


5 - تاثیر در خون رسانی بهتر به آلت تناسلی و ترمیم عروق آلت تناسلی و موثر در ترمیم بافت پس از عمل جراحی اصلاحی و بازسازی آلت تناسلي .


6 - تاثیر در میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی ( Genital.s ) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل موثر در تقویت بافتهای عروقی Vasodilators که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند .


7 - ترّقی در کیفیت ، استقامت و میل به روابط جنسی .


8 - تاثیر در رفع انحرافات آلت بدون نیاز به جراحی .


9 - تاثیر در بالا بردن بنیه و تاثیر مثبت در توان جنسی ( Se.xual Stamina ) و درمان بیماری پیرونی و رفع انحراف آلت


10 - تاثیر در درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی .

11 - تاثیر در رفع انزال زودرس،درمان ناتواني جنسي و عدم نعوظ مناسب به علت تقویت بافت اسفنجی آلت و ساختن عروق جدید در آلت .


كلفت


- نحوه استفاده از دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده لارجرباكس (X4 Extender) :

این وسیله براحتی قابل جاگذاری و برداشتن از روی آلت در ظرف کمتـــر از یک دقیقــه مـــیباشد که هیچگونه وقتی از شما به خود اختصاص نخواهد داد ، بطوریـکه به سهولت قابل استفــاده میباشد ، در هنگام پوشیدن از روی شلوار نمایان نیست و هیچ مزاحمتی جهت راه رفتن ، نشستن ، ایستادن و رانندگی شما ایجاد نمیکندوراهنماي مربوطه بصورت فارسي درون بسته ارسالي قرارداده شده است .
دستگاه (X4 Extender) لارجرباكس محصولی است :
بسیار قوی وجدید و با فرمولاسیون پیشرفته تحت لیسانس کشور اسپانیا .
دارای مجوزها و تائیدیه های بسیار معتبر بین المللی

(biocompatibility test Approval * iso 9001 : 2000 * iso 13485 :2003 * Medical Devices Type 1 NO= 93/42/EC * Manufacturing LICENSES NO=5144-ps )


ارسال برای تهران باپیك رایگان


ارسال برای تمامی شهرهای كشور 48 ساعته باپیشتاز


ارسال برای شهرهای ذیل 12 الی 24 ساعته از طریق ترمینال مسافربری(دریافت وجه پس از تحویل كالا) :مشهد-كرج-شیراز-تبریز-اصفهان-رشت-اردبیل-یزد-ارومیه-كرمانشاه-زنجان-سنندج-همدان-قزوین-

ایلام-سراب-خوی-تفرش-مرند-مریوان-ماكو-انزلی-هیدج-بخشایش-طالقان-تاكستان-نهاوند-سقز-

بیجار-ابهر-میاندواب-سلماس-آستارا-تكاب-چالوس-نوشهر-رامسر-تنكابن-محمودآباد-رستم آباد


هزینه ارسال كلا رایگان میباشد وبابت ارسال كالا هزینه ای دریافت نخواهد شد


کلیه بسته های ارسالی در پوشش قرار داده شده اند و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبنی برمحتویات بسته درج نگردیده است. لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتویات داخل بسته مطلع سازند .

**‌* قیمت هر دستگاه لارجرباكس هولوگرام دار(X4 Extender) به همراه راهنماي فارسي و CD تصویری آموزشیوميله هاي اضافي وفوم فقط : 65000 تومان




نظر چند پـزشــك ایـــرانــی در خصوص اكستندر يالارجرباكس

http://www.ziddu.com/download/ 7096097/.jpg.html


http://www.ziddu.com/download/7096098/.jpg.html


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ذیل مراجعه فرمایید ضمنا در صفحه اول سایت ماشین حسابی جهت محاسبه اندازه فعلی ومیزان رشد آلت پس از استفاده قرار داده شده است


که میبایستی در قسمت Current size: اندازه فعلی طول آلت در حالت نعوظ رابرحسب اینچ( 1 اینچ = 2.5سانتی متر) درج ودرقسمت Months Usage: تعداد ماههای استفاده شده از دستگاه را درج ودگمه CALCULATE را فشار دهید تا در پایین اندازه آلت رشد یافته شما را با رنگ قرمز نشان دهد


www.x4labs.com


جهت آشنائی با نحوه استفاده ومشاهده چند فیلم مرتبط كلیك كنید





شما می توانید کالای سفارشی خود را تحویل وسپس وجه آن رابپردازید

بسته ارسالی با پوشش مناسب ومحفوظ ارسال میشود ومحتویات قابل مشاهده نیستند ضمنا هموطنان ساكن شهرستان نیز میتوانند پس از دریافت کالا نسبت به پرداخت وجه آن اقدام فرمایند كافیست نام نام خانوادگی وآدرس پستی وشماره همراهتان را اعلام فرمائید تا ارسال گردد .


تمریناتی برای بزرگ كردن وكلفت كردن آلت تناسلی مردان




قیمت با هزینه پستی برای

تمام نقاط ایران 65هزارتومان

ارسال باپیك برای تهران بدون هزینه پیك

(تماس بگیرید)

شماره تماس جهت سفارش 09362561807 عبدالرحیمی


5 را ه ساده برای شاد کردن زن(ويژه مردان)

5 را ه ساده برای شاد کردن زن

آیا می توانید کاری کنید که زنتان 60 درصد اوقات خوشحال باشد؟
ازروی تجربه برای من ثابت شده که شوهر ها دودسته هستند، شوهران ازنوع گانش جی وشوهرها ازنوع گوربانش .
شوهرانی که ازنوع دسته اول هستند افکار بزرگی در کله بزرگ خود دارند.
گوش های بزرگی دارند که بیشتر حرف گوش کنند.
دهان کوچکی دارند تا کمتر حرف بزنند.
چشم های ریزی دارند که بهتر تمرکز کنند.
این دسته از شوهران درمقابل کمترین لطف ومرحمت اظهار تشکر می کنند.
صداقت دارند ودرصحبت های خود کلمات دلنشینی به کار می برند.
درسختی ها صبر وحوصله بسیار نشان می دهند.
افرادی که فاقد این مشخصات بوده یا فقط بعضی از این معیارها را دارند ازنوع شوهران گوبارگانش هستند، پس چه بهتر این عادت پسندیده را تمرین ودرخود تقویت کنیم.
به قول معروف جلو ضرر را از هرکجا که بگیری منفعت است.
اگر فرض کنیم که شما مدت هفتاد وپنج سال عمر کنید حال ده سال بیشتر یا کمتر، واگر فرض کنیم که درسن بیست وپنج سالگی ازدواج کنید انتظار می رود مدت پنجاه سال با ده سال کم وزیاد با زن خود زندگی کنید.
قصد دارم نتیجه تحقیقات وتجربه ی خود را دراختیار شما بگذارم دراین مدت پنجاه سال که زندگی زناشویی دارید، همسر خود را خوشبخت کنید، واز او یک شریک زندگی مطلوب بسازید.
فکر این که زن شما در کنار شما خوشبخت باشد، فکر بکری می تواند باشد.
شوخی نیست رفیق! پنجاه سال تمام، واین زمان کمی نیست . پس بهتر است یاد بگیری که همسرت از تو راضی باشد ودراین صورت تو نیز در کنار اوخوشبخت خواهی بود. این اصل شماره یک است
یک شاعر حماسی هندی در اشعار خود درباره ی زندگی خانوادگی پند واندرزهای فراوانی بیان کرده است، یکی از این پندها این است که انسان بایدبه پندهای حقیقی اعتقاد داشته باشد، درغیر این صورت از تجربه های گرانبهای دیگران نفعی نخواهد برد.

شنیدن وعمل کردن به نصایح بزرگان ، می تواند در بسیاری ازامور زندگی گره گشا باشد.
این شاعر حماسی دریکی از داستان هایش رنج ها و دردهای شوهری را به تصویر می کشد که برای برآوردن خواسته های همسرش با چه مصیبت ها ودشواری های بزرگی روبرو می شود، وچقدر مبارزه می کند تا آنجا که مجبور می شود هفت خان پر زحمت وپردرد را پشت سر بگذارد وسرانجام به خوشبختی موعود دست یابد.
بدیهی است که این گونه قهرمانان حماسی مردان بزرگ واسطوره ای زمان خود بودند که می توانستند بر بسیاری از مسایل زندگی غلبه کنند. ماشجاعت وجسارت این گونه افراد را تحسین می کنیم ودرمقام مقایسه، خود را از آنها کوچکتر می شماریم ، ولی مسلم این است که می توانیم از اشتباهات وخطاهای گذشتگان ونیاکان خود پند وعبرت بگیریم . این اصل شماره ی دو است
شوهران بسیاری هستند که می پندارند خوشبخت کردن همسر امکان نا پذیراست. می گویند:« شاید بتوان در سه سال اول عمر زناشویی زن ها را خوشبخت کرد وشاید هم در آخر زندگی زناشویی، در دوران بازنشستگی بتوان موجبات خوشبختی زنان را فراهم آورد، ولی خوشبخت کردن همسر درطول عمر غیرممکن است» یک راه حل ساده وآسان وجود دارد که به نظر عملی می رسد وآن قول حکیمی است که گفته است:« همیشه بین من وهمسرم ، تفاهم کامل برقرار است.» هرگاه بین من و زنم اختلافی باشد اوراه خود را در پیش می گیرد ومن راه اورا.»
چوخانم روز را گوید شب است این
بگو آری همین ماه است وپروین
خلاف رای خانم رای جستن
به خون خویش باشد دست شستن
گفته ی این حکیم حکایت« هنری فورد» را در ذهنم تداعی می کند که از این قرار است:
هنری فورد در اواخر عمر خود پس از مرگ پسرش ادسال ، مایل بود که اداره ی شرکت بزرگ فورد را به رییسی دیگر بسپارد . همسرش کلارا فورد، با این تصمیم مخالفت کرد وتهدید کرد که در این صورت فورد را ترک می کند وبه خانه ی پدرش خواهد رفت. تهدید کارگر افتاد. آقای فورد مجبور شد اداره ی شرکت را به عهده نوه اش که بسیار جوان بود بسپارد. تا آن موقع سنت این بود که شرکت ها با مغز مردان پخته و با تجربه اداره شوند در حالی که آقای فورد برای رضایت زنش مجبور شد سنت را زیر پابگذارد وجوانی خام ونپخته را برمصدر کارها بنشاند.
شما را نمی دانم اما خودم دوست ندارم همسرم کسلم کند، یا دوست ندارم هر روز ، وقت وارد شدن به خانه با لبخند به استقبالم بیاید، یادوست ندارم وقتی برایش لباس می خرم ازمن قدردانی کند، حال چه ازلباس خوشش بیاید یا نیاید.
آیا می دانید در آمریکا رستوران ها اغلب نان برشته ی سوخته وقهوه ای است که دور فنجان ودر سینی ریخته است ودر این رستوان ها پیشخدمت هایی دارند که معمولا غر ولند می کنند. دلیل وجود این رستوران ها این است که تحقیقات نشان داده که شوهرانی که در سفر هستند، پس ازمدتی دلشان برای عیال وخوراک خانوادگی لک می زند وبه یاد دست پخت همسر خود می افتند، پس هر روز تلاش می کنم که زنم را خوشبخت کنم ویقین دارم که تلاش بیشتر مردها در همین زمینه است. این اصل شماره ی سه می باشد.
بعضی از زن وشوهر ها شاد وخوشبخت اند ولی خود را غمگین نشان می دهند. گرچه این وضعیت عجیب به نظر می رسد ، ولی واقعیت دارد. بنابراین وقتی ملاحظه می کنید که عیال شما چنین احساسی دارد، آن را به دل نگیرید.
روزی چند بار ممکن است چنین حالاتی به زن ها دست بدهد که از دست کسی دلگیر بشوند. ازدست شما یا ازدست فرزند یا عروس یا داماد خود. دلیل چنین احساسی این است که زنان در خوشبختی خود شک دارند وفکر می کنند که شاید خواب می بینند، زیرا در بیداری دنیای عینی این همه خوشبختی قابل تصور نیست! علم روان شناسی ومعرفت النفس زن ها این را ثابت کرده است. این اصل شماره ی چهار است.
پس از ذکر این اصل مهم ، حالا وقت آن است که درباره ی روش های ساده خوشبختی همسرتان مطالبی را مورد بررسی قرار دهیم. برای رسیدن به این مقصود لازم است چند عادت پسندیده را درخود تقویت کنید که شرح آنها را در صفحه های بعد می خوانید.

شماره ی 1
باهمسر خود موافقت کنید.
باعیال خود موافقت کنید، اما دقیقا کار خود را انجام بدهید واگر با عکس العمل او روبرو شدید اظهار تاسف بکنید. 90 درصد اوقات به یاد نخواهد آورد که چه قراری با هم گذاشته بودید، یا برسرچه چیز توافق کرده بودید. اداره کردن همسر وخوشبخت کردن اوعلم نیست، بلکه یک هنر است. اگراین قضیه توجیه علمی داشت ، باید مردان ثروتمند همیشه خوشبخت بودند، در حالی که قضیه درست برعکس است. این یکی از واقعیت های زندگی زناشویی است.

شماره ی 2
در درجه ی نخست کاری که او می گوید انجام بدهید.
این کار ساده ای است، از عقل سلیم خود کمک بگیرید.
برای عیال شما کدام مهمتر است؟ حرفه ی شما وفروختن مثلا یک نوع کالای تجاری یا ملاقات با معلم دخترتان در مدرسه؟ مقایسه ی این دوکار مثل مقایسه پشه وببر است . درحکایتی مردی با تفنگ به شکار ببر می رود. پس از طی مسافت طولانی به ببر می رسد، می خواهد نشانه گیری کند وببر را شکار کند، ولی پشه ها مزاحم او می شوند. چاره چیست؟ تا پشه ها را ازخود دور نکند نمی تواند ببر را شکار کند. پس این درسی آموزنده است ، اول افراد نزدیک به خودت را راضی کن یعنی افراد محیط منزل، بعد از آن نوبت به کارهای بیرون از خانه یا تجارت می رسد. رضایت دختر شما ودیدن لبخند اویقینا ازفروش کالای تجاری ارزش بیشتری دارد.

شماره ی 3
خطاهای خود را محترمانه بپذیرید.
اگر خطاها واشتباه های خودرا بپذیرید، حتما راهی درست رفته اید. همسر شما فکر می کند شما در اشتباه هستید، در حالی که یقین دارید تا 70 درصد اشتباه می کند. عقیده ی اورا بپذیرید واظهار تاسف بکنید، اگر او99 درصد در اشتباه باشد، به رویش نیاورید واظهار تاسف کنید. طولی نمی کشد که همسرتان به اشتباه خود پی می بردو متوجه قضایا می شود.
کلا بین زن وشوهر، مطرح کردن این که حق با کدام است دراصل قضیه فرقی نمی کند. بحث وجدل در این باره که حق با کدام است وناحق کیست؟ سرانجام احساسات هر دوطرف جریحه دار می کند. در حالی که هراز گاهی زنتان اظهار تاسف بکند، درگوش شوهر ازترانه و موسیقی هم خوش آوازتر خواهد بود.
سهو وخطا بهترین معلم است، بنابراین تجربه کنید وببنید همسرتان را چه مسائلی ناراحت می کند وگه گاه آن را به یاد داشته باشید ودلایل ناراحتی اورا کشف کنید. به احتمال زیاد ممکن است دلایل کودکانه ای موجب ناراحتی او شود. شاید مسائلی ازقبیل کسالت یا حسادت باشد، سعی کنید این موارد هرگز تکرار نشوند.


شماره ی4
لبخند
لبخند چیزی ارزان ولی بسیار ارزشمند است که می تواند چهره وسیمای شما را مطلوب ومطبوع نشان میدهد. اگر بخندید دنیا هم باشما می خندد. واگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت. برای این لبخند نزنید که شادمان هستید، بلکه برای این لبخند بزنید که شادمان شوید. حکیمی می گفت:« افسرده وپریشان بودم چون پاپوش نداشتم تا آنکه مردی را دیدم که افسرده بود چون پانداشت»
رودکی شاعر شیرین سخن ایرانی می فرماید:
با داده قناعت کن و با داد بزی در بند تکلف مشو آزاد بزی
در به زخودی نظر نکن شکوه مکن در کم ز خودی نظر کن وشاد بزی
به نعمت هایی فکر کنید که خداوند بزرگ به شما ارزانی داشته است. قدر نعمت وسلامت را بدانید. فکر کن. شکر کن ولبخند بزن.
می گویند لبخند مسری است وبه دیگران سرایت می کند. ممکن است ابتدا همسرتان فکر کند که منظورتان از این کار چیست وتعجب کند اما نگران نباشید ، بگذارید لبخند ازسر وقلبتان بیرون بتابد. او امکان ندارد بتواند مشکلات احمقانه ی محل کار شما را حل کند، پس چرابا چهره ای خسته به خانه بیایید؟ یادتان باشد که وقتی مشکلات خود را مطرح می کنید، اوبه مسائل شما فکر می کند. درد دل خود را به دوستان بگویید. من دوستان خوبی دارم که همواره باعث شادی وتقویت حس جوانی در من می شوند. بنابراین بگذارید این در لوح ذهنتان حک شود که :« لبخند زدن راه ارزانی برای این است که چهره زیباتری داشته باشیم.»

شماره ی 5
سریع تصمیم بگیرید وبه آن عمل کنید.
یکی از مشکلات روز مره ی همسرم این است که چه غذایی بپزد؟ یا چه لباسی بپوشد؟ این مشکلات را از مادرش به ارث برده است.
سابقا دراین موارد با من مشورت می کرد. به سادگی می گفتم:
« این کار مشکلی نیست شیر یا خط بینداز.»
اوهم از بی تفاوتی من بسیار ناراحت واندوهگین می شد. از آن روزها سال های زیادی میگذرد. اکنون عاقل تر شده ام. حالا هر وقت نظر مرا می خواهد، فقط می پرسم بگو ببینم چی می توانی درست کنی؟ اوهم اسم چند غذا را می برد که ازمیان آنها یکی دو تا را انتخاب می کنم. قضیه فیصله پیدا می کند وهمه چیز روبه راه می شود.
گاهی اوقات که ذهن همسرتان آشفته است وتصمیم گیری برایش دشوار است کمک فکری شما برایش موهبتی بزرگ است. شاید بزرگترین مشغله ی فکری او به نظر شما پیش پا افتاده جلوه کند، ولی این طبیعت زن است . وظیفه ی شما در این گونه موارد کمک به او است. شما باید بعضی وقت ها به جای او تصمیم بگیرید و در این صورت مدیون و ممنون شما خواهد بود. ارزش عشق واحترام شریک زندگی شما خیلی بالاتر از ارزش یک مدال لیاقت ، یا یک درجه ی ترفیع است که ممکن است در محیط کار دریافت کنید.

جوان سازي پوست صورت وكردن

زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است. در این مورد تزریق‌های مزوتراپی هم می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

جوان‌سازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌وچروک و آسیب‌های پوستی است. برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد، برای همین از مزوتراپی‌ در کنار سایر روش‌ها مانند میکرودرمابرژین (لایه‌برداری مکانیکی ظریف) و بوتاکس استفاده می‌شود. درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند.

برای درمان چروک‌های پیشانی و کنار چشم‌ها (مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) می‌توان از بوتاکس (فلج‌کننده عضلات) استفاده کرد تا از پیشرفت چروک‌ها جلوگیری شود و بعد با مزوتراپی به کشیدگی پوست و رفع چین‌وچروک‌ها کمک کرد.

برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک.

تشخیص بموقع ضربه مغزی

یک متخصص اعصاب (نرولوگ ) می گوید:
بعد از یک ضربه مغزی که منجر به خون ریزی
رگی در ناحیه مغز شده،اگر شخص ضربه دیده را
در زمانی کمتر از سه ساعت به بیمارستان برسانند
امکان بر طرف کردن حادثه و نجات شخص بسیار
زیاد است. ولی همواره باید قادر به تشخیص حادثه
بود و این عمل بسیار ساده است.

 پزشک متخصص می گوید مهمترین وظیفه تشخیص
حادثه خون ریزی مغزی است و بعد از تشخیص و قبل از
سه ساعت باید شخص را به پزشک  رساند.

متخصص می گوید یک شاهد حادثه با آشنا بودن به علائم خون ریزی مغزی می تواند با سه سئوال ساده از مریض به سهولت او را نجات دهد.
 1 ــ از بیمار یا شخص ضربه مغزی خورده بخواهید به خندد.

2 ــ از بیمار یا شخص ضربه خورده بخواهید دو دستش را بالا نگه دارد.

3 ــ از بیمار یا شخص ضربه خورده بخواهید یک جمله ساده را تکرار کند..
مثلا" بگوید خورشید در آسمان بسیار خوب می درخشد.
 

اگر بیمار یا شخص ضربه خورده قادر به انجام یکی از این کارها نباشد باید فوری اورژانس را خبر کرده و بیمار را به بیمارستان منتقل کرده و به مسئول مربوطه عدم اجرای یک یا چند اعمال فوق را اطلاع داده تا ایشان پزشک را در جریان گذارد.

مردان بازنان باهوش ازدواج كنند

برای این که مردان از زندگی خود لذت بیش‌تری ببرند باید با زنانی ازدواج کنند که حداقل 5 سال از خودشان جوان‌تر باشند.
تحقیقات نشان می‌دهد برای این که مردان بهترین رابطه را در زندگی خانوادگی خود داشته باشند و شانس موفقیت در زندگی زناشویی را افزایش دهند باید با زنان باهوش‌تر و جوان‌تر از خود ازدواج کنند. برای این که مردان از زندگی خود لذت بیش‌تری ببرند باید با زنانی ازدواج کنند که حداقل 5 سال از خودشان جوان‌تر باشند.
برای بررسی این موضوع دانشمندان زندگی 1000 زوج را به مدت 5 سال تحت نظر قرار دادند و سعی کردند فاکتورهای مؤثر در دوام یک زندگی مشترک و افزایش میزان رضایت از زندگی را در طول مدت تحقیق پیدا کنند.توضیحات ونحوه خریــد دستگاه بزرگ كننده وكلفت كننده آلت تناسلي مردان(درمان انزال زودرس وانحراف آلت) لارجرباكس 

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد ؟

اندازه آلت تناسلی

بسیاری از مردان از کوچکی نسبی آلت تناسلی شان در هراس اند حال آنکه طول معمول آلت تناسلی در زمان تحریک کامل بین 11 تا 15 سانتیمتر است و نیز اختلال در نزدیکی زمانی پیش می آید که طول آلت پس از تحریک کامل کمتر از 5 سانتیمتر باشد. زمانی که عضلات آلت تناسلی زن بتواند آلت مرد را در بر بگیرد دیگر مشکل طول وجود نخواهد داشت.به یاد داشته باشید که در حالت عادی آلت تناسلی نمی توان طول آن را پس از تحریک پیش بینی کرد چرا که ممکن است آلتی کوتاهتر بیشتر تحریک شود و بسیار بزرگتر شود.


برای اکثر مردان جهان ، آگاهانه یا ناخدآگاه ، آلت یکی مهمترین مسایل است . و از همان ابتدای کشف این عضو سوالی که به ذهنشان خطور می کند اینست که : "آلت من یه کم کوچیک نیست؟" و از آن به بعد در شرایط مختلف این آرزو را می کنند که ای کاش آلت من کمی بزرگتر بود! علی رغم تاکید کتاب های مختلف بر این نکته که اندازه آلت مهم نیست و نیز اینکه زنان به خاطر اندازه آلت جذب مردان نمی شوند ، باز هم این تفکرات ادامه پیدا می کند.


یک نکته دیگر این است که وقتی یک فرد به آلت خود نگاه می کند به دلیل زاویه دید ( نگاه از بالا ) ، آن را کوچکتر از آلتهای دیگری که دیده است ، می پندارد. پس می بایست مردان درک درستی از اندازه آلت داشته باشند . آلت مردانه در حالت شل اندازه ای بین 5/8 سانتیمتر تا 5/10 سانتی متر دارد. البته باید در نظر داشت که عواملی مثل سردی هوا و شنا کردن بر اندازه گیری تاثیر می گذارد .

البته تفاوت اندازه در آلت مردان واقعیت دارد ولی این تفاوتها مثل تفاوت در اندازه دست یا پای افراد می باشد و در قدرت باروری فرد تاثیر نخواهد داشت . نکته دیگر اینکه بیشتر افراد فکر می کنند که افراد قد بلند و قوی هیکل آلتهای بزرگتری دارند، ولی این تفکر با توجه به بررسیهای انجام شده غلط است.

اندازه آلت تناسلي مردان در حالت نغوظ چه قدر باید باشد ؟

کسانی که کوچکترین اندازه ها در حالت عادی را دارند تا 100% در حالت نعوظ افزایش سایز پیدا می کنند و این در حالی است که افراد با آلت بزرگ حداکثر تا 75% افزایش اندازه پیدا می کنند . با این پیش زمینه مقدار متوسط طول آلت نعوظ یافته در جمعیت مردان بین 15 تا 18 سانتیمتر خواهد بود .

نکته مهم دیگر که شاید بیشتر مردان به آن توجه نمی کنند اینست که واژن زنان طوری ساخته شده که خود را با هر اندازه آلت مردانه مطابقت می دهد . طول واژن در زنی که تا به حال بچه دار نشده و از لحاظ جنسی تحریک نشده، 5/7 سانتیمتر است ( این اندازه در زنانی که بچه دار شده اند اندکی متفاوت است ) . این اندازه در حالت اوج تحریک جنسی به 10 سانتیمتر می رسد . پس با توجه به اینکه طول آلت مردان در حالت نعوظ به ندرت کمتر از 10 سانتیمتر می باشد، آلت مرد به طور کامل واژن زن را پر خواهد کرد

آي يودي يك وسيله كوچك حاوي مس است كه براي جلوگيري ازحاملگي داخل رحم گذاشته مي شود

آي يودي يك وسيله كوچك حاوي مس است كه در داخل رحم گذاشته مي شود و تا ده سال از بارداري پيش گيري مي كند. ارائه اين روش توسط ماما و پزشك و يا كاركنان بهداشتي آموزش ديده انجام مي شود.
 

مكانيسم عمل :

1-ايجاد التهاب در حفره رحم و صدمه به اسپرم

2-اختلال در حركات لوله هاي رحمي و جلوگيري از انتقال اسپرم و رسيدن آن به تخمك

ميزان اثر :


ميزان اثر آي يو دي در حدود 2/99% مي باشد .

مزايا :


· ميزان اثر بالا .

· قابليت برگشت باروري بلافاصله پس از خروج IUD.

· طولاني اثر بودن پيشگيري از بارداري در اين روش ( 10 سال ) .

· نياز نداشتن به يادآوري روزانه.

· تاثير نداشتن بر شيردهي.

· نداشتن آثار و عوارض هورموني .

· قابل استفاده در اوائل دوران يائسگي.

· تداخل نداشتن با تماس جنسي.

· تداخل نداشتن با مصرف داروها .

معايب :


§ كار گذاري و خروج بايدتوسط فرد دوره ديده انجام شود .

§ خروج خودبخودي .

§ عدم پيشگيري از انتقال بيماريهاي منتقله از راه تماس جنسي.

§ لزوم معاينه دوره اي.



عوارض شايع و نحوه برخورد با آنها :


1) افزايش خونريزي ودرد هنگام قاعدگي : به فرد آگاهي داده مي شود كه اين مشكل در 3-2 ماه پس از گذاشتن IUD رفع خواهد شد . در صورت نياز به مركز بهداشتي درماني ارجاع داده مي شود .

2) خونريزي نامنظم و لكه بيني : به فرد آگاهي لازم داده شود كه اين مشكل در 3-2 ماه برطرف خواهد شد . اگر مشكل پس از اين مدت بهبود نيافت و ادامه داشت ، به مركز بهداشتي درماني ارجاع داده مي شود .

3) افزايش ترشحات رحمي : در صورت افزايش ترشح از رحم به مركز بهداشتي درماني ارجاع داده مي شود.


عوارض غير شايع و نحوه برخورد با آنها :


در 20 روز اول كارگذاري، بيماري التهابي لگن ممكن است مشاهده شود . در صورت بروز اين مشكل به مركز بهداشتي درماني ارجاع داده مي شود .

موارد منع مصرف مطلق :


§ شك يا اطمينان به حاملگي.

§ نقص سيستم ايمني .

§ اختلالات انعقادي.

§ سابقه بارداري خارج رحمي.

§ شك به وجود بدخيمي رحم يا دهانه رحم و يا قطعيت وجود آن .

§ نداشتن سابقه زايمان.

§ سل لگني.



موارد منع مصرف نسبي :


§ سابقه عفونت لگني بدون بستري در بيمارستان

§ چند همسري و يا داشتن شركاي جنسي متعدد

§ عفونت رحمي پس از زايمان و يا سقط عفوني در 3 ماه گذشته


در موارد منع مصرف نسبي به مركز بهداشتي درماني مراجعه شود.



زمان شروع استفاده از IUD :


1-در زمان قاعدگي: با توجه به اطمينان از باردار نبودن در اين زمان و به علت راحت بودن كارگذاري IUD در 5 روز اول قاعدگي گذاشته مي شود.(خونريزي و درد ناشي از گذاشتن IUD با خونريزي و درد ناشي از قاعدگي پوشيده خواهد شد .)

2- پس از زايمان (طبيعي و سزارين ) : كوتاهترين زمان براي استفاده از IUD ،6 هفته پس از زايمان طبيعي يا سزارين است و در ضمن شيردهي مانع گذاشتن IUD نمي باشد و اثري بر شيردهي ندارد .

3-پس از سقط يا كورتاژ : پس از سقط يا كورتاژ كمتر از 12 هفته و به شرط عفوني نبودن آن ،مي توان در 5 روز اول پس از سقط IUD را گذاشت . در موارد سقط بالاي 12 هفته ،بايد پس از 6 هفته و پس از بررسي ها و پيگيري ها ي لازم كه در مركز بهداشتي درماني انجام مي شود ، اقدام به استفاده از IUD نمود .

4-در مادران شيردهي كه قاعدگي آنها بر نگشته است : در اين مورد مي توان پس از 6 هفته و با به همراه داشتن آزمايش بارداري منفي و اطمينان از عدم بارداري اقدام به گذاشتن IUD كرد .


كليه موارد مشاوره نهايي و گذاشتن IUD در مركز بهداشتي درماني و توسط ماماي مركز انجام مي شود .


هشدار :

در صورت تاخير قاعدگي ، جهت تعيين وضعيت بارداري به مركز بهداشتي درماني مراجعه شود.